いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい

 

17. 11. 2003 Esko Halkosaari

SYNTI, ON laittomuus !!!

Ja laittomuus on v粐ryytt, petosta valhetta, vlinpitmttmyytt joka rakkaudettomuutta muihin. Joka itsekkyytt. joka vihollisuutta lhimmisi粐n kohtaan. Joka sortamista, riistmist, JOKA kaupallista, tuotannollista ja poliittista ahneutta, vain itselleen, perheelleen ja omalle puolueelleen haalimista, toisilta, heikoimmilta ryhkesti ottamista, ja monilla eri tavoin viettelemist. Joka on suurta petomaisuutta, JA ON KAUHISTUTTAVAA SYNTI. Jumalaa ja kaikkia kuvakseen luomia ihmisi vastaan. Samoin elimi ja koko luomakuntaa vastaan. Ja joka on suurta uskottomuutta luojaamme kohtaan ja vie harjoittajansa ja niihin yhtyvt ja tukevat IKUISEEN HELVETIN TULEEN, sinne ikuiseen kadotukseen joka on valmistettu perkeleelle / saatanalle ja hnen palvelijoilleen jota nmkin kaikki em. OVAT. Siihen asti kunnes joku, tai ne jotka tunnustavat Jumalalle nm kauhistuttavat SYNTINS, katuen niit koko sydmens pohjasta, ne hyljten, niin ettei niit en粐 harjoita, eik niihin hiljaa vain mukaudu, eik en粐 mill粐n tavalla ja miss粐n nimess EN陳 osallistu. Vaan yhtyy niiden joukkoon, jotka jo ennemmin ovat tmn ratkaisun tehneet, eli

todellisten Kristuksen seuraajien, eli vanhurskaiden, puhdassydmisten kristittyjen, Jumalan kansan, seurakunta yhteyteen, kukin omalla paikkakunnallaan, joissa nit on.

Yls nousseen Kristuksen Jeesuksen Pyhn kaikkivaltiaan Nimess, muistuttaen / varoittaen,

Puolustaja Pyh Henki, joka Totuuden Henki / Esko H.

=================================================================================

20. 11. 2003 Esko Halkosaari

Lymmek Jeesusta Kristusta ???

Miksi uskovat muuttuvat veljiens lyjiksi ja panettelijoiksi. Mik saa aikaan tuollaista ylimielisyytt / rakkaudettomuutta Kristus ruumiin jseniss. Kenell on varaa isotella vhisintk粐n, eptydellisintk粐n Kristuksen omaa, silloin Kristusta vastaan.

Eik Jeesuksen elmn historian tunteminenkaan mit粐n opeta, eik se kerro ja varoita mill粐n tavalla. vaikka on lukenut kuinka Jumalan omat, Hnen puolestaan kiivailevatkin kiusasivat ja livt ja ruoskivat Herraansa, joka tuli alas taivaasta maailmaan, pelastamaan heit pimeydest / saatanan vallanalaisuudesta, johon olivat ajautuneet. Ja jota jopa odottivat kuninkaakseen, messiaakseen. Joka viel sanoin ja teoin osoitti selvsti olevansa Hn, josta Raamatun kirjoitukset ennusti tulevaksi, ja tiesivt jopa ajan, ajanmerkkien valossa, ett piti niihin aikoihin synty ja tulla jossa elivt. Eivt nist selvistk粐n sanoista ja teoistakaan huolimatta tunnistaneet Hnt, Herraansa jota odottivat. Ja viel Jumala lhetti Johannes kastajan saarnaamaan parannusta ja valmistamaan tiet kyseiselle Messiaalle, jonka sanoi tulevan hnen jlkeen, jonka kengn paulojakaan hn ei uskonut olevansa kelvollinen sitomaan. Onkohan monikaan huomannut ett elmme vastaavassa ajassa, ja olemme ajautuneet vastaavaan tilaan Jumalan kansana. Ja jopa odotamme pian Hnen tulemustansa.

Samoin riitelemme ja taistelemme toisiamme vastaan olemme valinneet itsellemme mieleisimme kuninkaita, kukin uskon suunta omansa, samoin olemme kadottaneet rakkauden siteen, olemme valmiit kivittm粐n, pyrkim粐n hengellisesti vaientamaan, ja laiminLYM陳N, Herran Jeesuksen nimess profetoivia sanansa saattajia, totuuden julkituojia. Jotka muistuttavat ja kehottelevat yht olemisen ja keskinisen rakkauden ja huolenpidon trkeydest. Mys varoitellen jakaumista / hajaannuksesta, joka vaikuttanut paikallaan polkemiseen j粐mist / luopumukseen. Nin Kristuksen seuraamisesta, Jumalan valtakunnan etsimisest, totuuden julkituomisesta, valkeutena ja maan suolana olemisesta, Jumalan seurakunnan rakentamisesta, keskiniseen rakkauteen pyrkimisest luopuen. J粐k jljelle pelkk uskominen ilman tekoja, elmll osoittamattomaksi. Ja nin ihmisten pelastumismahdollisuuden ja Kristuksen seurakuntayhteyteen p粐syn sulkien. Voi meit Kristukseen kastettuja, jos emme halua muuta kuin olla tyytyvisin tss tilassa.

Vaikuttaa mys suuren osan kohdalla, ett on j粐ty ik粐n kuin sylivauvaksi Jeesukselle, jonka odotetaan tyttvn kaikki, heidn puolestaan, ja ensikdess heidn lihalliset halunsa.

Vaikka Jeesus toivoisi ja odottaa, ett Hnen omistaan tulisi Hnen ja muidenkin Jumalan sankarien kaltaisia todellisia taistelijoita ja Hnen valtakuntansa asioihin paneutujia / siit Hnen nimess粐n julistajia ja puhujia, itse edell kulkijoita, elmll suuntaa nytten. Kulkien Jeesuksen askelissa, ja viitoittamassa suunnassa, pyrkien seurakuntana koko ajan eteenpin, kohti sit tydellisyyden p粐m粐r粐. Isn ja pojan Pyhn hengen, kaikki kaikessa olevaa rakkaus ja palvelu seurakunta yhteytt. Jossa toimisi se, antaessaan saa. Joka mys rakentuu seurakuntana Kristuksen ja Is Jumalan perheeksi / huonekunnaksi, joka ei en粐 olisi osa tt pahaa maailmaa. Joiden keskuudessa mys tapahtuisi se mit Jeesuskin sanoi: He tekevt Hnen nimess粐n suurempiakin ihmeit ja asioista kuin Hn aikanaan.

Nimess粐n hertykseksi / Esko H.

==================================================================================

20. 11. 2003 Esko Halkosaari

MIK ON OIKEA JUMALA

Monille tuntuu olevan tss pimeyden maailmassa ja aikakaudessa vaikeaa ksitt粐 mik on Jumala. Josta niin paljon kirjoitetaan ja puhutaan ja luetaan, vitell粐n ja jota etsit粐n monista eri suunnista ja monilla eri tavoin ja mys suurimman osan kohdalla ihmiskuntaa uskotaan. Mutta vain hyvin pienen osan kohdalla ymmrret粐n ja tunnetaan mist todella on kysymys ja miksi olisi trke粐 tulla Hnt tuntemaan. Jumala on kaiken elmn, nkyvn ja nkymttmn luodun lhde ja yllpitj ja on luonut kaiken tydellisten, koko luomakunnan ja siin olevan sopusoinniksi olemisen virheettmyyden, puhtauden, siveyden, aitouden (luonnollisuuden / luonnonmukaisuuden) laiksi ja elmn ehdoiksi, ett tasapaino silyisi ja pysyisi. Hnen rakkautensa ilmapiiriss ja kehyksiss jotka jatkuvat 粐rettmyyteen asti ajassa ja ikuisuudessa, joka on uusi ulottuvaisuus, ik粐n kuin eri aaltopituisuus jonne ihminen ei ne eik p粐se lihallisin eik jrkeisoppiensa vaikuttamassa sielun voimassa. Sill nm Jumalan lait ja lainalaisuudet on niin korkeasti Pyht, totuuden ja oikeuden mukaiset rakkaudelliset, autuaaksi tekevt, ett niiden sislle ei saastainen p粐se.

On vain yksi tie miten mahdollista, se on Kristuksen Jeesuksen kautta pyhittyminen. Syntien tunnustaminen ja hylk粐minen hnen armonsa voiman vaikuttamana, hnelle korkeimmalle mahdolliselle asianajalle ja sinua, Jumalan kuvakseen luomaa, koko sydmest粐n rakastavalle itse rakkauden lhteelle, tuomarille nyrsti antautuen.

Hn Jumalan poika, jonka kautta kaikki on luotu, alkaa sitten sinua opettamaan ja kantamaan yli niiden esteiden jonka takana olet ja pysyt ilman Hnen puoleensa k粐ntymist. Tmn pahan maailman opit ovat kuin heikko j粐, joka pett粐 kokoajan monissa monissa paikoissa, ja suuria joukkoja ja valtakuntia, sek pienempi ihmisryhmi ja yksilit on joutunut onnettomuuden uhreiksi tuon pohjan pettess ja joutuneet ikuiseen pimeyteen uponneet ns. laittomuuden oppien (synti ) = Jumalattomuus, pettess.

Koska ihminen ja ihmiset, eivt omaa Pyh粐 henke, eik silloin puhdasta mielt itse粐nk粐n, eik mysk粐n kanssaelji粐n eik luomakuntaakaan kohtaan, vaan tekee sit mik on omasta pienest nkkulmastaan katsoen oikein itse粐n perhett粐n, puoluettaan, ehk asuinpakkakuntaansakin kohtaan jonkin verran, ja viel ehk hiukan kotimaataankin kohtaan, joka jo kuitenkin on hyvin pient.

Kyll se pelkk oma etu, muista vlittmtt vie kaiken kapasiteetin ihmismieless. Jonkin verran on niitkin jotka vapaasta tahdostaan ajattelevat vhn muitakin. Jos oikein voimakkaasti mainostetaan ja manipuloidaan, niin se hetkisen vaikuttaa muissakin, kunnes taas lopahtaa. Pelkk sielullinen ihminen on siis pohjimmaltaan hyvin itserakas. Tss syy maailman ja ihmiskunnan pahoinvointiin. sek henkisen ett fyysisen puolen, kuin kaiken muunkin mahdollisen. Ei siis tunneta Jumalaa, eik silloin Hnen hyvi tydellisi perustuslakejaan, eik silloin osata el粐 oikein, eli perustuslakien mukaisesti, siksi ei voida eik ole mit粐n mahdollisuuttakaan voida el粐 turvallisesti ja hyvin, luottaen turvattuun tukevaisuuteen / ikuisuuteen asti.

Eihn mik粐n ihmisten tekemk粐n kokonaisuus, laite tai muu toimi eik kest, jos hoito / huolto ja kaikki kyttohjeet laiminlyd粐n. Joka on tehty kyttohjeiden lainalaisiksi joissa on huomioitu mys materiaalien lainmukaisuudet. Kyllhn jokainen varmaan kokemuksistaan tiet粐, ett alkaa rutina, vikin, kolina tai joku muu ylim粐rinen 粐ni kuulumaan tai menee kerta kaikkiaan 粐nettmksi, eik en粐 toimi mitenk粐n.

Ihmis, elin ja kaiken muunkin luodun, ja valmistajan puolelta suurimman Mestarin, Jeesuksen nimess valistaen / Esko H.

==================================================================================

21. 11. 2003 Esko Halkosaari

Huomaako yhtlisyytt, 1 Jes.

Onko yhtlisyyksi. Luonnollisen Israelin ja hengellisen Israelin (kristityt) elmss ja historiassa ?

1. Jesaja, 1- 17

Jesajan, Aamoksen pojan, nky, jonka hn nki Juudasta ja Jerusalemista Ussian, Jootamin, Aahaan ja Hiskian, Juudan kuningasten, pivin. 2. Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sill Herra puhuu: Min kasvatin lapsia, sain heidt suuriksi, mutta he luopuivat minusta. 3. Hrk tuntee omistajansa ja aasi isntns seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmrr. 4. Voi syntist sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijin siement, kelvottomia lapsia! He ovat hyljnneet Herran, pitneet Israelin Pyh粐 pilkkanansa, he ovat k粐ntyneet pois. 5. Mihin pitisi teit viel lyd, kun yh jatkatte luopumustanne? Koko p粐 on kipe, koko sydn sairas. 6. Kantap粐st kiireeseen asti ei ole tervett paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksi lymi, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eik ljyll pehmitetty. 7. Teidn maanne on autiona, teidn kaupunkinne ovat tulella (synnin) poltetut; teidn peltojanne syvt muukalaiset silminne edess; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hvittmt. 8. Jljell on tytr Siion yksinns niinkuin maja viinitarhassa, niinkuin lehvmaja kurkkumaassa, niin kuin saarrettu kaupunki. 9. Ellei Herra Sebaot olisi jttnyt meist j粐nnst, olisi meidn kynyt pian kuin Sodoman, olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi. 10.

Kuulkaa Herran sana, te (luopuneet) Sodoman p粐miehet, ota korviisi meidn Jumalamme opetus, sin Gomorran kansa. 11. Mit ovat minulle teidn paljot teurasuhrinne? sanoo Herra. Min ole kyllstynyt oinas-polttouhreihin ja juottovasikkain rasvaan. Mullikkain, karitsain ja kauristen vereen min en mielisty. 12. Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sit teilt vaatii - minun esikartanoitteni tallaamista? 13. lk粐 en粐 tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus.

En krsi uutta kuuta enk sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en v粐ryytt ynn juhlakokousta. 14. Minun sieluni vihaa teidn uusia kuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat kyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen vsynyt. 15. Kun te ojennatte ksinne, min peitn silmni teilt; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, min en kuule: teidn ktenne ovat verta tynn. 16. Peseytyk粐, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmini edest, lakatkaa pahaa tekemst. 17. Oppikaa tekem粐n hyv粐; harrastakaa oikeutta, ojentakaa vkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa. (yksinisten) ja (rakastakaa ja palvelkaa toisianne ja lhimmisinne niin kuin itsenne).

Onko siis tehty samat virheet, siitkin huolimatta ett, nm Jumalan kansan, Israelin tekemt virheet ja niit seuranneet tuskaiset krsimykset, ovat olleet varoittavina oppeina Raamatun historiassa, meidn kaikkien luettavissa. Miten voi siis olla mahdollista, ett olemme Kristuksen omina ajautuneet tllaiseen tilaan ja vaiheeseen. Ja mihin viel monet tulevat syyllistym粐n, ja paljon on jo syyllistyttykin, laiminLYMISIIN, ja siin ohessa Itse Kristuksen lymiseen, panetellen ja loukaten, niit vhisimpi Kristuksessa, nin itse ylenten, ja jalkoihin polkien,

hengellisesti kivitten niit, jotka saattavat olla Kristukselle hydyllisempi ja rakkaampiakin kuin mit itse olemme.

Kehoitukseksi koettelemaan ja tutkimaan, miten on itsekunkin laita, sek seurakuntana, ett yksiln. Olisiko p粐ssyt kym粐n samoin, kuin Israelin kansan kohdalla oli kynyt, ja joka huipentui Pelastajansa ja Herransa Kristuksen Jeesuksen hylk粐miseen ja ristiinnaulitsemiseen !! ?

Mys arvosteltavaksi. Muistuttaen ja kehoittaen Jeesuksen nimess / Esko H.

=================================================================================

1. 12. 2003 Esko Halkosaari

Poliittista murhetta KANTAVILLE

Kansakunnan (jossa jopa suurin osa uskoo Jumalaan) yhteisiin asioihin pit粐 saada muitakin, kuin valheellisuuteen ja v粐ryyteen, pimeyden puolelta olevia ja perustuvia nkkulmia ja vain niiden pohjalta asioiden hoitamista.

Jotkut tuntuu olevan huolissaan kun poliittisiin / yhteiskunnallisiin yhteisten asioiden hoitoon yritet粐n sekoittaa totuusperusteisia (Jumalan sana) nkkulmia, jotka kyll paljastavat hiukan niit valheen ja v粐ryyksien pesimispaikkoja, ja perustuksia. Toisaalta tuovat vaihtoehtona, iloa ja valoa thn pimeyteen jossa ihmiset / kansat tn pivnkin (uskomatonta kyll) vuonna 2003 Jlkeen Kristuksen syntymn edelleenkin paikallaan polkee.

Siis edelleenkin elet粐n tuon vanhan liiton oppien, silm silmst ja hammas hampaasta lakien mukaan. Siitkin Huolimatta, vaikka uuden liiton ja testamentin aikaa on eletty jo lhes 2000 vuotta. Ja nm tydellisyyden ja hyvinvoinnin ja rauhan edellyttmt opit, ohjeet ja ehdot ovat olleeet tarjolla sielt asti. Mik saa ihmiset pysym粐n tuossa Aatamin aikaisessa lankeemuksen tilassa / opissa ja elmss kaikkien yhteiseksi pahoinvoinniksi ja krsimyksiksi, niin henkisesti, fyysisesti kuin aineellisuudenkin puutteen puolesta krsimyksiksi.

Miksi siis vastustetaan hyvinvointia, rauhaa, aitoa oikeaa rakkautta, totuutta ja oikeutta / oikeudenmukaisuutta ??? Joiden kautta vasta, edes mahdollisuus saavuttaa. Eik edes ole olemassa, eik koskaan tulekaan muita teit todelliseen Elm粐n. Jossa voisi tosissaan nauttia Elmst ja vapaudesta kuin turvallisuudestakin. Eik en粐 vain elm粐 tuhoavista korvikkeista, huumaavista ja pit sekoittavista aineista ja pahuuden opeista, pimeyden ruhtinaan rituaaleineen ja uskonnollisuuksineen / saastaisine, onnettomuutta ja kaikkinaista krsimyst tuottavine lihan himoineen. Sislten rahan, vallan, hallitsemisen, alistamisen, hyvksikytn, itserakkauden, vain min ja minulle himon, nin mys itse粐n petten, lhimmistens lisksi, kuin koko yhteiskuntia / koko luomakuntaakin.

Nin vkivaltaa, onnettomuuksia ja sotia synnytten, Ja kukin henkilkohtaisesti osallisena, mukana tss kaikessa olevana sytyttmss. Kaikki jotka eivt ole tt nykyist Jumalattomuutta suosivaa menoa (yh suuremman pimeyden suuntaan) vastaan, ovat sen puolella ja silloin syyllisi kaikkeen thn, mist tn pivn krsit粐n. Mit kylv粐 sit niitt粐, joka on sit, sit saa mit tilaa.

Kristuksen Jeesuksen nimess, Puolustaja Pyh henki, joka Totuuden henki / Esko H.

===================================================================================

2. 12. 2003 Esko Halkosaari

KUULKAA nyt ihmiset !!!

Katsokaa nyt vhn ymprillenne ja seuratkaa uutisia, ettek ne minklaiseksi olette yhteiskuntanne ja maailmanne / elmisen mahdollisuudet saattaneet, omilla valinnoillanne ja valintojen tekemttmyyksill, joka on mys valinta, hllvli suuntaan, joka on sit vlinpitmttmyytt, jonka thden kaikki menee v粐r粐n suuntaan, kohti tydellist tuhoa ja turmelusta.

Meille kaikille on annettu hyvinvointiin ja turvalliseen / turvattuun tulevaisuuteen tarvittavat elmn ohjeet ja opit ehtoineen joita noudattamalla mahdollista toteutua ja saavuttaa, sit mukaa kun niit kaikilta osin aletaan omaksumaan, ja kytnnn tasolla noudattamaan.

Nm tydellisen elmn ohjeet ja ehdot ilmenee Raamatun uudessatestamentissa, Jeesuksen Kristuksen opetuksissa ja / apostolien kirjeiss. Ottakaa nyt se kirja esiin ja tutkikaa vhn, lk粐k tehk johtop粐tksi kuuntelemalla ja katsomalla mit pelkt ns. nimi kristityt tekevt tai jttvt tekemtt, tai mit Jumalan vastustajat puhuvat, jotka eivt totuutta tunne, eivtk voikaan, koska ovat omassa lihallisuudessaan ylimielisi, ja se on se, mik sokaisee niin etteivt voi nhd, eik tulla tuntemaankaan totuutta ja sen lhdett Kristusta Ja Is Jumalaa, kaiken Luojaa.

Se mit tn pivn luullaan kristillisyydeksi on suurta eksytyst, ja on johtanut lhes kaikkien ihmisten kohdalla v粐rin ksitykseen todellisesta Kristuksen Jeesuksen sanomasta. Siit Jumalan valtakunnan elmn mallista, jossa kaikki toimii oikein, siin kun ei ole sijaa millek粐n v粐rlle, petoksille, eik valheellisuudelle, ei rakkaudettomuudelle, ei itsekkyydelle, ei hllvli tyylille, eik millek粐n muullekaan pahalle. Eik nin ollen olisi mysk粐n niiden vaikutuksista krsivi, niin kuin tss pahassa maailmassa, jota johdetaan ja hallitaan riivaajien ja paholaisten, eli langenneitten enkelien oppien mukaan, ja kyll jlki ja hedelm nkyy, ja mys kuuluu. Myskin nill keskustelu foorumeilla.

Jeesus sanoi ja opetti: Etsik粐 ensin Jumalan valtakuntaa ja Hnen vanhurskautta, niin KAIKKI muukin siin ohessa teille tulee ja annetaan, mit elmss tarvitaan. Tst on siis nyt KYSYMYS.

Ei mist粐n pelkst uskonnollisuudesta. jossa vhn sanoin ja hiukan ehk teoillakin joidenkin osalta tunnustetaan ja osoitetaan. Kaikkien kuitenkin mukautuessa THN Jumalan kieltv粐n ja vastustavaan maailmaan jota kaikkialla rakennetaan ns. pettvlle hiekka perustalle, ei iti kestvlle Kristus Jeesus kalliolle, Jumalan sanan ja valtakunnan opeille / perustukselle.

Kaikella huolestuneisuudella elmn menoa katsellen, kuitenkin Jumalan rakkaudella valistaen ja kehoittaen, ottamaan omakohtaisesti asioista selv粐, alkaen Raamatun lukemisella ja tutkimisella, ja sitten sen ohessa tiedotusvlineiden uutisointia ja ymprist粐n seuraamalla, ja kuuntelemalla.

"Totisesti" Jeesuksen Kristuksen nimess, Esko H.

==================================================================================

3. 12. 2003 Esko Halkosaari

Valtakunta ja valtakunta

Valtakuntia voi maailmassa olla lukemattomasti erilaisia v粐ryysperusteisia, jotka ovat rakennettu ja joita hallitaan pimeyden oppien mukaan, suurimmalle osalle ihmiskunnasta kurjuudeksi, mutta kuitenkin kaikille ennemmin tai myhemmin onnettomuudeksi, paitsi niille jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat, Hnen armonsa ja verens suojassa.

Kyseiset valtakunnat ovat siis Jumalasta, totuuden ja oikeuden / rakkauden lhteest pois pin repivi, ja ovat nin ollen saman herran, saatanan (luciferin) vallan alaisia. Joka on se, Jumalaa vastaan noussut kapinaenkeli, ja oli enkeleist suurin ennen kapinaan nousemistaan. Joka sitten systiin taivaasta, valkeudesta, pimeyden puolelle, ja niin hnest tuli pimeyden ruhtinas, kaiken valheen ja v粐ryyden ja kaiken muunkin pahuuden is. Ja kolmas osa luoduista miljoonasta enkelist lankesi sen mukana, kaksi kolmasosaa kuitenkin ji Jumalan yhteyteen, ollen edelleenkin Pyhi Enkeleit, palvellen Jumalaa ja luotujansa, sek kuvakseen luomia ihmisi, niin kuin Jumala itsekunkin kohdalla hyvksi ja oikeaksi nkee. Jos nkee tarpeelliseksi kurittaa, Hn ottaa varjelevan ktens kohteen ylt, silloin pimeyden ruhtinas innoissaan alkaa rusikoimaan kohdetta, iloiten siit ett, p粐see murjomaan Jumalan kuvakseen luomaa ihmiskohdetta, kuitenkin vain Jumalan tahdon mukaan, niin kuin Hn, Jumala hyvksi nkee ja tai sallii.

Eri, eli toinen valtakunta, se, josta Jeesus Kristus puhui ja julisti, joka perustuu totuuteen ja joita voi olla vain yksi, yhteinen ja yksimielinen kokonaisuus yhdell ja samalla kestvll ja lujalla horjumattomalla perustalla oleva, joissa on paljon hyvi toisiansa yhdistvi ja tydentvi, tukevia vaihtoehtoja. Joissa kaikille lytyy oma sopiva ristiriidaton paikkansa. Jossa ei ole sijaa millek粐n v粐rlle eik pahalle, kaikilla on yltkyllinen vapaa elm, jossa kuitenkin hyv, tydellinen, toisia tukeva ja tilaa, lmp, oikeutta, ja rakkauden osoittamisen ja saamisen, kaikkien ja kaiken huomioon ottamisen mahdollistava jrjestys. Jonka keskuudessa ei mysk粐n ole puutteenalaisia, eik v粐ryydest, vlinpitmttmyydest, valheellisuudesta, petoksista, uskottomuuksista, itsekkyyksist aiheutuvia krsimyksi, eik vkivaltaa ja sotia synnyttv粐 riistoa, sortoa, ei poliittista juonittelua, ei varastamista, tappamista huumaavista aineista sekoilua, ei sekasortoa, eik ristiriitoja, ei onnettomuuksia, ei en粐 niist johtuvia sairauksiakaan.

Jeesus kehoitti etsim粐n ensin tt kyseist Jumalan valtakuntaa, sanoi ett siin ohessa kaikki muukin sitten tulee ja annetaan mit elmss tarvitaan.

Mikhn mahtaa olla syyn tmn etsimisen, kiinnostuksen puutteeseen. Vaikka ovi on avattu selkosen sellleen, ja kaikki esteet poistettu Jeesuksen Kristuksen raivaamana ??? Eik oikein voi pimeyttk粐n syytt粐 kun valokin on annettu tarjolle.

====================================================

Klikkaa kohtaa, edellinen