いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい

6. 3. 2004 Esko Halkosaari

Seuratkaa uutisointia

Ettek ne ja tiedosta mit kaikkea maailmalla tapahtuu, ettek tied miksi niit hirveit asioita joka piv eripuolilla maailmaa ilmenee, tuottaen ihmisille valtavan suuria krsimyksi ja menetyksi, kaikkine onnettomuuksineen, vkivallantekoineen, terrorisoineen ja sotineen, lisksi kaikkinaiset sodat ja nlnhdt, sairaudet, sek valtavat luonnonmullistukset myrskyineen ja tulvineen, mets ja muut tulipalot mukaan luettuna. Ettek ne kuinka nm sodat kulkee kansasta kansaan, ja p粐asiassa niiss kansakunnissa joissa ei hyvksyt Jumalan sanan julistamista Jeesuksen opetusten ja / apostolien mukaisesti. Afrikassa vainaja henkien kanssa pivittin tekimiss oleminen on joka pivist perinteist elm粐, josta eivt ole halunneet luopua, joka on vihollisuutta Jumalaa, luojaansa vastaan, sill se on epjumalin palvontaa, ja on kysymys siit, ett saatana joukkoineen tekeytyy vainajien hengiksi, ja niin saa koko kansan sidottua hallintaansa. nauttiakseen heidn, hallittaviensa kurjuudesta. Siit syyst ett ovat Jumalan, kuvakseen luomia ihmisi, jotka tss tilassaan ovat, ns.hpeksi Jumalalle. Eli pahahenki on saanut heidt petoksillaan thn hpisytilaan. Jonka thden sitten saavat krsi, koska tottelivat mieluummin paholaista, luotua, kuin Jumalaa, luojaansa.

Ja nin on muidenkin kansojen kohdalla. Kaikki kansat tn pivn on saman petoksen uhreja, vakkakin monilla eri tavoilla. Lnsimaissa ilmenee pelkkn uskonnollisuutena. eli kristinuskontoina, jolla ei ole mit粐n yhteist Jeesuksen Kristuksen ja Hnen opetustensa ja / apostolien kanssa, vaan ovat hengelt粐n antikristillist, eli Jeesuksen opetusten kieltv粐 kytnnn tasolla, uskotaan ja puhutaan Jeesuksesta ja Jumalasta, mutta ei tehd niin kuin opetusten mukaan pitisi tehd, nin teoilla ja elmll Jumala ja Jeesus kiellet粐n. Ja siksi elet粐n sekasorrossa ja ristiriitaisuudessa, jakautuneina eri ryhmittymiin joissa kilpaillaan kesken粐n ja kukin ryhm ajaa vain omia etujaan. Jumalaan ja Jeesukseen nhden vihollisuussuhteessa. Nin kunkin mukana olevista juostessa oman huoneensa puolesta, Jumalan huoneen ollessa rauniona, hajallaan, hajaannuksessa. Kaikkien ihmisten niin uskovien, kuin ei uskovienkin ollessa tss samassa liemess, pient todellisten Kristuksen seuraajien joukkoa lukuun ottamatta.

Raamatun sanan ja opetuksen mukaa maailma on edelleenkin pahan vallassa, ja kaikki, jotka eivt ole tst sanoutunut, tai sanoutumassa irti, erottautumassa, pyrkimss p粐sem粐n vapaaksi tst pahan vallan alaisuudesta, ovat silloin valinneet siihen mukautumisen ja osallistumisen sen synteihin ja laittomuuksiin, nin yhtyneet Jumalaa vastaan sotivien puolelle, yhtyneet rikollisiin ja rikollisuuteen ihmisyytt ja Jumalaa sek kaikkea Jumalan luomaa vastaan. silloin mys toisiansa ja itsens. Vaikkakin paholaisen, eli saatanan pettmin. Ovat kuitenkin vastuussa valinnastaan, koska Jumalan, tst varoittavaa sanaa, Jumalan valtakunnan hyv粐 ja pelastavaa sanomaa on julistettu kaikessa maailmassa, todistukseksi ja pelastukseksi ja kehoituksena ulos lhtemiseen, heidn synteihin osallisuudesta ja heihin vain hiljaa mukautumisesta.

Sill Raamatussa uudessa testamentissa sanotaan ett, "lhtek粐 siit ulos minun kasani, niin Min otan teidt huostaani ja pidn teist huolen". Kun pysytte minussa ja sanani mukaisella tiell ja suunnassa, Pyhss Hengess tulkittuna.
Tmn mukaa kaikki ihmiset ovat siis syyllisi nihin hirveisiin onnettomuuksiin, katastrofeihin, vkivaltaisuuksiin, sotiin, eli kaikkien niiden pahojen asioiden tuottamisiin joista pivittin kuulemme, luemme ja katsomme tiedotus vlineidemme vlityksill. Useimmat eivt edes vlit katsoa, kuulla, saati sitten lukea, totuutta uutisoivia viestej ja asioita maailmalta. Ja omassakin maassamme kyll niit pahoja asioita todella paljon tapahtuu. Vaikka niist ei juuri uutisoida julkisesti. Niit vaan koitetaan hiljaisuudella peitell, kuitenkin erilaisissa yhteyksiss, esim. kansanradio, Karpon ohjelmat, poliisi tv, ym. sitten niist kertovat, sek erilaiset rikos lehdet ja ihmisten kokemukset, joita toisilleen kertovat.

Nin ihmiset ovat vuosikausista toisiin valinneet / 粐nestneet itselleen Jumalan kieltvist, silloin laittomuudentekijist itselleen, asianajajia, muka yhteisten, asioiden hoitajiksi ja edustajikseen, johtavikseen ja hallitsijoikseen. jotka sitten heit ohjaavat tmn kaiken pahan tuottamisiin, toisiansa vastaan sotimaan, uskottavuutensa silymiseksi antavat aina jotain pient hyv粐kin. johon ihmiset sitten lankeaa, kiinnittmll siihen huomionsa ja nin menetten sen suuren hyvn, johon olisi ollut mahdollisuus koko ajan. Vaikkakin, vaatisi hiukan omaakin vaivannk ja vastuuntuntoa.

===================================================================================
7. 3. 2004 Esko Halkosaari

Totuuden tuntomerkit

Mist voisi p粐tell tuntomerkit jotka osoittaisi totuuden mukaisuutta, ja mist taas sellaiset tuntomerkit jotka eivt ole totuudenpohjaisia ja mukaisia, joissa vasta oikeuskin toteutuu oikein.

Eik siit tuotoksesta mit tuottavat, jos tuottaa yhdellekin syyttmlle jotain pahaa, henkist tai fyysist tuskaa ja krsimyst, silloin on jossain kohden tehty tai toimittu v粐rin, totuuden ja oikeuden, eli kaikkia osia tyydyttvien, tydellisyyden lakien vastaisesti. Silloin Jumalan sanan ja ohjeiden vastaisesti. Jotka ovat vain ja ainoastaan niit tydellisyyteen johtavia ja ohjaavia, kytnnn tason viitoitusta, m粐ritelmi ja ehtoja, jonka mukaan tydellisyys mahdollistuu. Johon koko luomakunta kaikkineen on sidottu, joihin ja joiden mukaisesti luotu. = Tydellisyyden lait = koko luomakunnan kaikki lainalaisuudet, Jumalan lait. Jumalan Pyhst totuuden Hengest ihmiseen siinnyt ihmisen ja Jumalan pojaksi lihassa syntyneeksi, tydellisyyden lain edustajaksi, opettajaksi, ohjaajaksi, tien nyttjksi ja viitoittajaksi ja sille oven avaajaksi ja oveksi tullut. Jonka sanan ja oppien, ohjeiden ja ehtojen kautta avattu mahdollisuus tuohon tydellisyyden lakien alaisuuteen, niiden rajojen sispuolelle ja sit myden tydellisyyden tilaan p粐semiseksi. Jota nyt kaikki vastustaa, ja haluaa sokeudessaan yh syvemp粐n ja pahempaan sekasortoon ja sit myden kohti tydellist tuhoa / ikuiseen kadotukseen sinne krsimysten loputtomaan osastoon.

Eik nyt joka ainoan sielun, persoonan, elmn = ihmisen ns. MIN olemus, ja yksil. olisi korkea aika alkaa hiukan ottamaan selv粐, miss kukin on, miksi on, ja mihin on sokeudessaan menossa, tai minne kutakin johdetaan, kuka tai ketk johtaa, ja mill opeilla, tavalla, tarkoituksella ja p粐m粐rll.

Suurin osa ihmisist on tietenkin jo niin monenlaisten lihan himojen ja syntien sokaisema ja turruttama, ettei tajua, eik vlitk粐n siit mihin vied粐n, kunhan vain saa himonsa tn pivn viel tyydytetyksi. Mutta kukaan ei tied piv粐 eik hetke, jolloin elmn lankansa ylltten katkeaa, synnit ja syntisyys on vetnyt elmn langan niin tiukalle, ett saattaa kenen kohdalla tahansa, katketa hetken min hyvns, herten vasta siell ikuisen krsimysten puolella.

Jeesuksen nimess, varoitukseksi ja valistukseksi sek muistutukseksi. Vhinen palvelijansa, Esko H.

=================================================================================
8. 3. 2004 Esko Halkosaari

Ihmisill V陳R ksitys !

Ihmisill on aivan v粐r, ja uskomattoman huono ksitys Kristuksesta Jeesuksesta, Hnen kaikkivoivaisuudesta, viisaudesta, totuudellisuudesta, oikeudesta ja oikeudenmukaisuus m粐rityksist粐n, ja siit todellisuudesta ett, Hn on koko ajan tarjonnut ja tarjoamassa sit parempaa vaihtoehtoa, jossa ja jonka kautta ainoastaan mahdollisuus parempaan, ja parempaan ja viel parempaan, tydellisyyteen asti, elmn savuttamiseen. Kaikkine hyvin vointeineen ja turvallisine, turvattuine tulevaisuuksineen, eli loputtomasti jatkuvan elmn ja yltkyllisyyden. Sen tilan jossa kukaan ei voi edes kuvitella mieless粐n paremmasta, tydellisemmst elmst. Ja jota ei voi en粐 ollakaan. Sill kaikella tydellisellhn on rajansa, se rajahan on totuus / totuuden mukaisuus, silloin tydellisen oikein.. Jossa ei en粐 mit粐n v粐r粐 eik pahaa, eik silloin pahoinvointia, ei tuskaa, eik krsimyksik粐n. Vaan iloa vapautta ja onnellisuutta, kaikissa mahdollisissa muodoissa, hyv粐 tuottavien tydellisyyden rajojen sispuolella. Eik en粐 vain, pahaa tuottavien puolella olemalla. Jossa kaikki mahdolliset onnettomuudet, sairaudet, nlnhdt, saastumiset ym. vitsaukset sotineen ja muine vkivaltoineen ym. krsimyst tuottavine lieveilmiineen, ovat jokapivisi vieraita, jopa jo tuttavia, joista ei p粐st eroon, kuin tll yhdell ainoalla tavalla. Lhtemlle tlle paremmalle tielle ja puolelle.

Kaikki varmaan jo ymmrt粐 miksi thn tilaan on sitten ajauduttu, ettei varmaan tarvitse sit puolta en粐 valottaa. tm edell kerrottu varmaan puhuu jo puolestaan, senkin paljastaen.
Eli Jeesus kutsuu edelleenkin, niin kuin thnkin asti on kutsunut, Onhan tuota Pyh粐 Kirjaa jo levinnyt lhes jokaiseen kotiin, muodossa ja tai toisessa, jos ei kokonaisena kuitenkin trkeimpin osina, jossa on olennaisimmat asiat. Se, ett on annettu sitten eksytt粐 itsens jopa joukoittain v粐r粐n olotilaan, onkin sitten jokaisen omasta valvomattomuudesta ja uskottomuudesta, totuutta ja aitoa oikeata rakkautta kohtaan, johtuvaa.

Tm valtakuntansa hyv sanoma oli ja on julistettava kaikille luoduille, todistukseksi ja pelastukseksi, ja sitten tulee se loppu, josta Raamatussa mainitaan. Eli Jumala tuomitsee nm nykyiset pahan vallassa olevat maailman valtiaat ja heidn tukijansa, heihin mukautuvat, heidn synteihins osalliset, heit palvelevat ja valtuuttavat, herroikseen ja hallitsijoikseen valitsevat.
Noita uutisointeja kun maailmalta seuraa, vaikuttaa silt, ett tuomion kellot soivat jo tlle viimeiselle, eli lopun ajan sukupolvelle, jonka aikana kaikki lopunaikaan liittyvt Profetiat (Raamatun ennustukset) edeltksin ilmoitetut asiat toteutuvat viimeist piirtoa myden.

Kaikkivaltiaan Jeesuksen Kristuksen nimess valistaen, Puolustaja Pyh Henki, joka totuuden Henki / Esko H.

===================================================================================
9. 3. 2004 Esko Halkosaari

Miss olette oikeamieliset

Miss siis piileksitte, te totuuden ja oikeuden per粐nkuuluttajat ja harjoittajat, sit julkituovat ja siit opettamaan kutsutut, armoitetut, joita vanhurskaiksikin Raamatussa nimitet粐n. Miksi olette laittaneet lamppunne, totuuden valonne, vakan alle. Joka teiss pitisi Jumalan sanan mukaisestikin olla. Siksi mys sokeain silmiksi, totuuden julkituojiksi, valistajan ja varoittajan vastuun kantajiksi kutsuttu, kuin mys oikean suunnan osoittajiksi, itse edell kulkijoiksi, Jumalan puolelta asetettu.

Miksi ei 粐nenne kuulu, miksi ei ny sit tuntomerkki josta sanassa sanotaan, siit heidt tunnetaan Jumalan sanan saattajiksi ja lapsikseen, ett he ovat tydellisesti yht. Ettek huomaa ja tiedosta ett, tm hiljaisuus ja eriseuraisuus / hajaannus ja siksi paikallaan polkeminen on luopumuksen tilaan ajautumista ja osoittaa eksymyst. Nyrtyk粐 ja tunnustakaa tm valvomattomuuden syntinne, vartiopaikalla nukahtaminen, ja nouskaa yls, tutkikaa ja katsokaa, ett nukkuessanne laittomuus on p粐ssyt valtaan, koska nukkuvissa suola kvi mauttomaksi, eik voinut est粐 mdnnisyyden valtaanp粐sy.

Tuli tielt poistettua se mik pidtti. Hertk粐 ja katsokaa, katsokaa uutisointia kuulkaa valituksia lhimmistenne krsimyksist, katsokaa ja kauhistukaa tt moraalittomuuden ja kaikentasoisen laittomuuden rehotusta, yhteiskuntanne keskuudessa, jonka jseniksi mys te kyseess olevat vanhurskaat lukeudutte, ollen ja elen siihen mukautuneina. Silloin mys osasyyllisin kaikkeen mit sen keskuudessa harrastetaan ja tehd粐n. tuotetaan onnettomuutta ja onnettomuuksia kaikella mahdollisella tavalla, nin kirouksia p粐lleen veten, joista tiedoitus vlineemme pivittin ja hetkittin uutisoi.

Jeesuksen Kristuksen nimess muistuttaen, puolustaja Pyh Henki, joka Totuuden Henki / Esko H.

=================================================================================
10. 3. 2004 Esko Halkosaari

Mik kaikki saatanan palvelua

Saatanan palvelemista on kaikki, mik ei ole Kristuksen Jeesuksen, eli totuuden ja oikeuden / oikeudenmukaisuuden, siveellisyyden, puhtaan moraalin, aidon, oikean rakkauden mukaista yhteiseloa. Tuottamista ja palvelua, sill tavalla ettei koidu kenellek粐n pahaa, v粐ryyden / epoikeudenmukaisuutta, sortoa, riistoa / tuskaa, joko henkist tai fyysist krsimyst, eik mill粐n tavalla katkeruutta synnyttvsti syyttmille. Ja syyttmi ovat ainoastaan ne jotka ovat kaikkea pahaa vastaan, eli Kristuksen kanssa yhteistyss ja kokoamassa, kutsumassa ja ohjaamassa tekem粐n ja elm粐n, valheiden, v粐ryyksien ja vkivaltoja aiheuttavien oppien vastaisesti, eli oikein.

Jeesus sanoi: Joka ei ole Hnen kanssaan kokoamassa se on jo silloin hajottamassa, ja sanoi viel: Joka ei ole Hnen puolellaan, on jo silloin Hnt vastaan. Silloin saatanan puolella ja sit palvelemassa ja sen kanssa tuhoamassa. Jeesus valisti ja sanoi: saatana on tullut tuhoamaan ja tappamaan. Jokainen varmaan tiet粐 ja nkee, ett ahkera se ainakin on ollut. ja hyvin on saanut ihmiset itse auttamaan toistensa tuhoamisissa ja ns. symisiss, saaden heidt sahaamaan omaa oksaansa jolla ovat ja josta elantonsa koittavat saada. Voisi sanoa ett, Jumalan puussa Suomi oksa.

Ei siis voi olla edes mahdollista, olla muta kuin jommalla kummalla puolella, Jeesuksen Kristuksen tai saatanan, eli paholaisen puolella. Jokainen voi tmn perusteella p粐tell kummalla puolella on, ja kumpaa palvelee, useimmat varmaan petettyin, ehk tietmtt粐nkin thn asti. Mutta tst eteenpin, ainakin tmn valistus ja keskusteluaiheen nhneen kohdalla, tulee tietoiseksi, ja sen jlkeen tekee ja palvelee tietoisesti. jompaa kumpaa.

Se, mit muihin uskontoihin tulee, eli niiss joissa ei olla Jeesuksesta ja oikeasta totuudesta mit粐n kuultu, tuomitaan tai vapautetaan sen mukaan, kun heidn omatuntonsa syytt粐 tai puolustaa, ovat tehneet jotain tietoisesti v粐rin, tai tiedostamatta oikein, koska ovat tehneet puhtaalla sydmell, ei itsekk粐sti. Eivt silloin joudu kadotuksen puolelle. Ainoastaan ne, jotka ovat tahallaan ja tietoisesti tehneet pahaa ja v粐ryytt lhimmisilleen, joutuvat tuomituksi, sinne pahalle puolelle. Jumalan sanan Raamatun mukaan joka on ainoa kirja joka m粐rittelee totuuden ja oikeuden, eli koko luomakunnan lainalaisuudet (tydellisyyden lait) oikein, kaikkiin ihmisiin, elimiin, kuin luomakuntaankin nhden olevat.

Jeesuksen nimess valistaen ja muistuttaen, Puolustaja Pyh Henki / Esko H.

====================================================================================
3. 3. 2004 Esko Halkosaari

Totuudelle sokeutta / ongelmia

Totuuden / tietmyksen ja ymmrryksen puutteen thden, suuri osa ihmiskunnasta krsii monenlaisia tuskia, niin henkisi kuin fyysisikin. Joista sitten valittelevat ja ihmettelevt miksi heit nin kaltoin ja v粐rin kohdellaan, miksi tm kohtalo on heidn kohdalleen tullut. Koittavat sitten kysell eri foorumeilla, ett mik on vialla ja mit pitisi tehd, ett olo ja tuska helpottuisi, henkinen ja aineellinenkin puutosvaiva hellittisi. Suurimman osan saamatta vastausta, vaikka noita, kaiken maailman noitia, ennustajia, l粐kkeill lypsji, hoitoriippuvaisuuteenkin saattajia, sek alkoholien ja huumeiden ja muiden huumaavien ja p粐t sekoittavien kaupustelijoita koittaa nille omia aineitaan tarjota ja tyrkytell Samoin suuria ja monenlaista hyv粐, mutta katteettomia lupaavat poliitikot.

Kyseisten vaivojen ja kohtaloiden perimmist syyt tuntemattomina eivt osaa antaa neuvoja, mill nuo vaivat ja kohtalot voisi ennalta ehkist, enemmnkin koittavat vastustaa ja estell niiden oikeiden neuvojen antamisia, ja panetella ja valhettelelijoiksi, heit, totuuden puhujia syytell, joka on samaa kuin profeettojen kivittminen aikoinaan. Nyt vain kivitell粐n hengellisill kivill, sensuroidaan ja panetellaan heit ja varoitus sek valistus sanomiaan.

Koittavat vain kaikenlaisia todellisuutta sokaisevia, mieli sitovia, huvi ja viihdetilaisuuksia nille jrjest粐, hetken helpotukseksi. Sen jonkin, kalvavan tyydyttmiseksi, joko totuuden janon, tai sen toisen, jota synniksi ja laittomuudeksi, viettelijksi ja eksyttjksikin ja valheiden ja petosten isksi, saatanaksi ja perkeleeksi nimitet粐n, jota monet julkisestikin nimelt 粐nekk粐sti ylistvt. Joka onkin sen eksyttjn oikea nimi. Ja joka erikoisesti aktivoituu silloin, kun Jumala ihmist kutsuu, (totuuden janoa vaikuttamalla) hyv粐n ja rakkaudelliseen yhteyteens, Jeesuksen seuraajaksi ja seurakunta yhteyteen kutsuen. Sen kautta ja myt rakentavien, hydyllisten ja todella henkisesti virkistvien ja rauhoittavien, mutta asiasisltisten tilaisuuksien ja / oikeanlaisen, vastuuntuntoisen, kaikki huomioon ottavan elmn piiriin. Tietenkin niden puutteenkin johdosta, joudutaan menem粐n noihin korviketilaisuuksiin, kun ei kukaan nit toisenlaisiakaan jrjest. Eik suuri enemmist uskottavasti ja historiankin kiertokulusta, tyhmyyksien toistuvuudesta p粐tellen tulisi, vaikka niit enemmnkin olisi.

Aihetta tutkittavaksi ja keskusteltavaksi tsskin on. Jeesus nimess / Esko H.

===================================================================================
12. 3. 2004 Esko Halkosaari

Ihmiskuntaa varoitettu

Ihmiskuntaa on varoitettu paljon ja monella tavalla Jumalattomuuden raskaista seuraamuksista. Ja vaikka noita hirveit onnettomuuksia ja sotia on ja tapahtuu jatkuvasti ja muistuttaa siit v粐rst elmn tavasta, joilla ihmiset toisiansa sy ja sortaa, kaiken v粐ryyden ja valheiden / petosten kautta, kaupallisina ja tuotannollisina keskinisin kilpailuina ja riistona, jotka tuhoaa valtavat m粐rt yhteist omaisuuttamme ja elinmahdollisuuksiamme, saattaen ihmiset sotimaan sekasorrolla ja ristiriitaisuuksilla toisiansa, nin mys itse粐n ja koko luomakuntaa, ja sen Omistajaa Jumalaa vastaan, valiten ja valtuuttaen nit Jumalattomia laittomuuden tekijit hallitsijoikseen, johtajikseen ja edustajikseen, totuutta ja oikeutta / oikeudenmukaisuutta vastaan. Onnettomuutta, onnettomuuksia, sotia ja kaikkea muutakin pahaa tuottavan, valheen ja v粐ryyden pohjalta ja mukaisesti, toiminnan puolesta.

Jumala kaiken luoja, elmn antaja ja yllpitj, joka on antanut totuuden ja oikeudenmukaiset elmn ohjeet ja neuvot, tydellisyysmahdollisuus ehtoineen ja rajoineen, kaikkien tiettvksi Raamatun historiasta, ensimmisist ihmisist Aatamista ja Eevasta lhtien. Ja jotka ilmenee Raamatussa. Nyt elmme Jeesuksen uhrikuolemallaan tuodun uudenliiton (uusitestamentti) aikaa. Tn pivn, vuosi 2004 Jlkeen Kristuksen syntymn. Nyt siis tulkitaan Raamatun vanhaakin testamenttia, uudentestamentin opetusten valossa ja mukaisesti. Eli Kristuksen Jeesuksen sanan ja hengen mukaisesti.

Mutta niin kuin hekin, ensimmiset ihmiset, olivat tottelemattomia totuuden ja oikeuden 粐nelle / opille, luojalleen. Valiten paholaisen, valheen ja v粐ryyden 粐nelle kuuliaisuuden. Joutuen siten krsim粐n sen Jumalattomuuden seuraamuksen, todella hirven ja suuren onnettomuuden. Jonka seuraamuksia vielkin ihmiskuntana krsimme, emme kuitenkaan en粐 heidn syntiens thden vaan kukin omiemme, ja omien isiemme ja itiemme / koko yhteiskunnan hyvksymien valintojen, totuudelle tottelemattomuuden, silloin toisiamme, itsemme ja luojaamme kohtaan, rikoksien seuraamuksina.

Ainoastaan ne jotka sanoutuvat irti tuosta valheen ja v粐ryyden / saatanan palvelusta ja seuraamisesta, Jeesuksen Kristuksen tuoman ja ansaitseman armon / armahduksen vaihtoehdon vastaan ottaen. Ettei en粐 seuraa ja tottele paholaista, vaan alkaa tekem粐n ja elm粐n Kristuksen Jeesuksen ja / apostolien, eli uudentestamentin oppien ja ohjeiden sek ehtojen mukaisesti. Vlttykseen onnettomuuksilta ja onnettomuudelta, pysyen Jumalan sanan, turvallisten rajojen sispuolella. Osallistuen kaiken hyvn ja oikean ja oikein tekemisiin yhdess muiden, kyseisten rajojen sispuolella olevien kanssa.

Ainoastaan totuuden ja oikeuden mukaan elvt, tekevt ja tuottavat / palvelevat, ja muitakin sille tielle kaikin tavoin valistamalla ja pahojen tekojen seuraamuksista varoittelemalla, yritt粐 saada pois tuolta, onnettomuuksien v粐rlt, tuhoon johtavalta tielt.

Kristuksen Jeesuksen nimess muistuttaen ja valistaen, puolustaja Pyh Henki, joka Totuuden Henki / Esko H.

Klikkaa kohtaa: Edellinen

==================================================================================