いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい

14. 12. 2003 Esko Halkosaari

Pinnallista pinnalista

Jotenkin vaikuttaa edelleenkin kovin hengellisesti pinnallisilta ja turhanpivisilt nm foorum keskustelut. Eivt meinaa johtaa mink粐nlaisiin yhteistytoimenpiteisiin kytnnn tasolla, enemmn vaikuttaa olevan sit vastustavaa, ja hmmennyst herttv粐, ett mit ja miksi. Joidenkin mielest ei mit粐n tarvetta ryhty mink粐nlaisiin toimenpiteisiin, niiden hyvien asioiden puolesta joista Jeesus ja / apostolit ovat puhuneet, ja monet muutkin ninkin pivin. Nist, totuudesta, oikeudesta / oikeudenmukaisuudesta, rakkaudesta, siveydest, valona ja suolana olemisesta, Jumalan valtakunta sanoman julistamisesta, sek sen etsimisest, edistymisest kohti tydellisyytt. Rakentumisesta ja rakentamisesta oikealle ja lujalle, Jumalan sanan perustalle. Jossa tarvitaan yhteistyt ja keskinist rakkautta, sek toistensa kunnioittamisessa kilpailua. Ja viel, huomaavaisuutta, huolehtimista, vastuuntuntoa ja kantamista, alttiutta, rehellisyytt, vilpittmyytt, uhrautuvaisuutta kaikkien puolesta ja yhteiseksi hyvksi. Nin tiet nytten muillekin, haasteita ja tyt kyll riitt粐 kaikille, jotka vaan tahtovat alkaa Jeesusta Kristusta seuraamaan, pelkn uskon ja sanojen tasolla helisemisen ja uskonnollisuuden sijasta.

====================================================================================

21.12. 2003 Esko Halkosaari

Valkeudeksi maailmalle

Taas on tullut erikoinen juhla aika. Valkeuden ruhtinaan, Jeesuksen Kristuksen, (vapahtajan syntymn muisto) joka kaiken totuuden, oikeuden ja puhtaan aidon vilpittmn rakkauden lhde, ja mys tie ja ovi rauhan, hyvinvoinnin, turvatun tulevaisuuden ja turvallisuuden lhteelle. Johon Hnen viitoittamansa totuuden suora tie, jossa ei valheen petollisia kuoppia, eik v粐ryyden pettvi mutkia.

Sill ainoalla oikealla tiell, jonka melkein kaikki ovat hyljnneet ja valinneet nuo pettvt pimeyden ja kauhujen v粐rt polut, jotka johtavat yh suurempaan sekasortoon ristiriitoihin / kaaokseen. Elmll粐n Kristuksen Jeesuksen Kaikkivaltiaan kieltvien, kasvattajiensa ja kouluttajiensa sek yhteiskunnan yhteisten asioiden hoitajien ja kansaa hallitsevien toimesta, joita kukin kansalainen vaaleissa valitsee ja hallitsijoikseen valtuuttaa. Lisn kaikenlaisten turhuuksien tuottamisen ja kaupallisten pimeyden markkinaruhtinaiden villitess ja tuhotessa moraalia / siveytt, kaikilla mahdollisella pahaa tuottavilla tuotoksillaan.

Sit varten Jeesus tuli maailmaan, ett ihmiset p粐sisivt noilta pimeyden / onnettomuuksien teilt, rauhan ja keskinisen rakkauden ja huolenpidon, elmn ja yltkyllisyyden turvalliselle elmn tielle, v粐rlt puolelta oikealle puolelle. Jossa ei en粐 olisi v粐ryydest ja valheellisuudesta / petoksista ym. laittomuuksista, vkivaltoineen / sotineen, kyhyyksineen, sairauksineen, ym. krsimyst ja pahoinvointia tuottavia ongelmia.

Kaikille, kaikkivaltiaan vapahtajan syntymismuistojuhlaa viettville, siunattua juhla aikaa toivoen, vhinen palvelijansa Esko H.

====================================================================================

29. 12. 2003 Esko Halkosaari

Suomen kansa on kuningas

Demokraattisissa kansan tasavalloissa kansa on kuningas, koska korkein valta ja vastuu kuuluu ja on kansalla. Joka voi ainoastaan valita itselleen keskuudestaan erilaisia asiantuntijapalvelijoita, ei hallitsijoita. Palvelemaan koko kansaa tasapuolisesti ja rehellisesti sek oikeudenmukaisesti vanhurskauden opin ja ehtojen mukaisesti, eli Jumalan sanaan perustuvasti ja mukaisesti, noudattaen kansan antamaa tyehtosopimusta, niin kuin tavallisissakin tyntekij / tynantaja suhteessa tehd粐n. Eli tynantaja (kuningas) p粐tt粐 mit tehd粐n ja miten, sek mihin tilaan asiat pit粐 saattaa, ettei kukaan joudu syytt粐n, v粐ryytt krsim粐n.

Nyt on kynyt vain niin ett kansan, eli kuninkaan vlinpitmttmyyden thden, valitut palvelijat ovat p粐sseet ottamaan ohjat omiin ksiins, eli palvelijat ovatkin koroittaneet itsens ja palkkaansa omilla laittomilla luvillaan, ja alkaneet hallitsemaan kuningasta, kansaa valheilla ja petoksilla sek rahan voimalla manipuloiden. Kansalta, eli kuninkaalta, on nyt totuuden pallo vallan hukassa.

Suurimpana syyn on kaikenlaiseen pahaan mielistyminen ja sen puoleen taipuminen, eli eksyminen pois totuuden / vanhurskauden suoralta ja turvalliselta tielt, jolle sotien jlkeen olimme kansana nyrtyneet ja p粐sseet, kovan kurinpalautuksen (sota) myt.

Mutta jlleen kansakuntana taipuneet pahan puolelle, nyt itsenisyyttmme kaupaten siit valmiina luopumaan suuden kansanosan kohdalla, ja viel tuolle antikristillisest hengest nousevalle pedolle, josta Raamatussa etukteen ilmoitettu (varoitukseksi). Danielin kirjan maailmanvalta kuvapatsaassa kymmenen varpaan liitto, joka on viimeinen maailman valta, ja tuhoutuu 3 vuotta maailman valtiaaksi p粐syn jlkeen, Harmageddonin sodassa, joka tulee olemaan viimeinen mutta hirmuisin maailman sota, jossa kuitenkaan uskovien ei tarvitse olla mukana. ainoastaan uskosta luopuneet, uskossa penset ja pelkt uskonnolliset joutuvat. Nin on siis Raamattuun etukteen kirjoitettu, ja joka on toteutunut kaikilta osin thnkin asti, nilt em. osin viel toteutumatta, mutta kovaa vauhtia on toteutumassa, jokainen voi omin silmin nhd ja seurata. Edellytt粐 kuitenkin Raamattuun perehtymist.

Vanhurskauden puolesta, Totuuden Pyhss hegess, Esko H.

===================================================================================

22. 12. 2003 Esko Halkosaari

Kehoitus / varoitus sanoma

Olisiko tmn joulun aika se, Vapahtajan syntymn todesta ottamisen aika, jolloin alamme antamaan sen arvon ja kunnioituksen Hnen meille ilmoittamalle, totuuden ja oikeuden tien siunatuille vanhurskauden arvoille ja opeille, ohjeille sek ehdoille, joiden pohjalta kaikki oikea ja hyv vasta mahdollistuu.

Kristillisin kansalaisina tarvitsemme mit pikkimmiten uuden, Kristilliselt pohjalta toimivan vaihtoehto systeemin, tlle pakanallisuuteen taipuneen ja vanhurskaudesta luopuneen sekasorto ja hirmuisen moraalitappion kokeneen, kaikkinaista laittomuutta harjoittavan Jumalan kieltvn yhteiskunnan vaihtoehdoksi. Ettemme me kristitytkin ym. Jumalaan uskovat tarvitsisi en粐 olla osallisia nihin kauhistuksiin, jotka ovat suurta vihollisuutta Jumalaa ja Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta vastaan, silloin mys itsemme ja toisiamme kohtaan.

Jos me vain hiljaa thn kaikkeen kaihistuttavaan mukaudumme, olemme viel suurempia syntisi kuin ne ymmrtmttmt, jotka tt kaikkea johtavat ja pyrittvt. Nin ollen, myskin kristittyjen ja kaikkien Jumalaan uskovienkin tuella. Sill kaikkein suurinta vastuuta kansakunnissa kantavat vanhurskauden palvelijat, ne joille Jumala on totuuden sanansa salaisuudet Kristuksen kautta uskonut ja kirkastanut. Jotka ilmenevt Raamatun uudessatestamentissa, joita vain uudesti syntyneet Jumalan lapset (Hengest syntyneet, hengellisesti hernneet) saattavat oikein ymmrt粐 ja tulkita, ja muitakin opettaa sek neuvoa.

Tmn haasteena kaikille Jumalaan uskoville, Vapahtajamme, Kristuksen Jeesuksen kunniaksi ja kirkkaudeksi tuoden. Koska emme voi tt laittomuuden maailmaa muuttaa, koska se on pystytetty ja rakennettu hiekka perustukselle, eik Kristus kalliolle ja siksi tuhoon tuomituksi Jumalan puolelta ilmoitetu.

Jeesus Nasaretilaisen nimess kutsun ja kehoitan kaikkia uskovia ottamaan tmn haasteen todesta ja vakavasti. Joka on mys varoitus, thn maailmaan mukautumisesta ja sen synteihin osallisuudesta. Kehoitan nyt, kun tt Jeesuksen syntym粐 juhlistatte, sen muistoa viettte, ett tst eteenpin olisimme myskin kuuliaisia Hnelle / Hnen sanalle. Alkamaan siis elm粐n, sen kutsumuksen armon ja arvon mukaisesti, yhdistym粐n ja paikkakunnittain jrjestym粐n valtakunnalliseksi yhteisty verkostoksi. rakkaudesta totuuteen, Kristukseen. Esko H.

==================================================================================

25. 12. 2003 Esko Halkosaari

Mit Jeesus on ja edustaa

Jeesus syntyi ja tuli maailmaan totuuden, oikeuden / oikeudenmukaisuuden ja aidon oikean rakkauden ja armon ruhtinaana, eli suurimpana mahdollisena elmn asiantuntijana, jolle mik粐n ei ole epselv粐, vaan tuntee, tiet粐 ja ymmrt粐 kaiken mit luomakunnassamme on ja miten toimii ja vaikuttaa, koska on luotu Hnen kauttaan ja Hneen, Elmn Herraan ja luomakunnan perustuslakiin, koko luomakunnan yllpitj粐n, jota Hn edustaa. Silloin tiet粐 mys sen, mist nm kaikki ihmisten ongelmat, sekasorrot ja ristiriidat krsimyst tuottavine seuraamuksineen johtuu.

Ja Hn on ilmoittanut nm asiat opetuslastensa vlityksell kaikkialle maailmaan tiedoksi ja elmn ohjeiksi, jotka ovat kirjoitetut Pyh粐n kirjaan Raamattuun, ennen kaikkea sinne uudentestamentin puolelle, Jeesuksen ja / apostolien opetuksina, ihan ilmestyskirjaan asti. Ja on siell kaikkien nhtvill ja opiksi otettavissa, ketk vaan tahtovat omaksi turvalliseksi elmksi ja tulevaisuudeksi.

Nin ollen nm asiat eivt ole mit粐n pelkst粐n uskonto asioita, jotka kuuluvat vain johonkin osastoon tai olisivat vain osan ihmisten asioista. Nm kuuluu ja on sidoksissa kaikkiin, aivan kaikkiin ihmisten, elinten ja koko luomakunnan asioihin. Nm asiat ovat luomakunnan alusta asti, koko ihmiskunnan alun ja kaikkien siit poikineiden kulttuurien selkranka, Jumalan sana ja laki. Jota sitten kulttuurit itse ovat musertaneet omiksi vahingoikseen.

Ihmiskunta on kuin yksi ruumis, samoin kansakunnat, jossa on paljon jseni ja soluja ja niiss taas paljon kaikenlaista joiden tehtv on toimia ruumiin yhteiseksi hyvksi. Selkranka on se ruumista koossa pitv ja kantava osa, silloin kun se alkaa pettm粐n niin koko ruumis alkaa lyshtm粐n.

Ja niinhn on kynyt historiassa toistuvasti. Maailman vallat, samoin kuin kansojen valtakunnat, ovat romahtaneet toinen toisensa jlkeen ja juuri tuon Jumalan lain, eli selkrangan musertamisen thden, johon kaikki maailman vallat ym. valtakunnat ovat syyllistyneet jo ryhtyess粐n haaveilemaan suuresta vallasta.
Ja niin on taaskin kymss, nyt demokratian nimiss, jota kytet粐n Jumalan sanan ja lain korvaamisena, joka on totuuden ja oikeuden sek rakkauden hylk粐mist. joiden mukana sitten menee kaikki muukin hyv ja kestv.

Tll suuntauksella ja menolla ihmiskunnalla on taas jlleen kerran, maailman valta katastrofi, maailman sotineen edess. Eli ensin suuri sota, ett saadaan aikaan yksimielisyys ja yhteinen rauhan tahto, joka sitten antaa taas hyvn mahdollisuuden maailman valta pyrkyreille, joka ja jotka sitten taas vannovat Jumalan nimeen, joka ei kuitenkaan ole Pyh kaikkivaltias, vaan antikristuksen hengess esiin astuva, niin kuin thnkin asti ovat olleet. Saaden vallan vain lyhyeksi aikaa.

Nyt edess oleva tuleva maailman valtias ja tm ns. uusi maailman jrjestys, vain 3 vuodeksi, jonka jlkeen se romahtaa, johtaen viimeiseen maailman sotaan, siihen hirmuiseen Harmageddonin sotaan, joka tulee kestm粐n toiset 3 vuotta. Jonka sitten oikea kaikkivaltias uudella tulemuksellaan lopettaa, ottaen kypsyneen maailman hallintaansa seuraavaksi tuhanneksi vuodeksi, halliten ja ohjaten ihmisi Jumalan sanan mukaan, eli tydellisen oikeaoppisesti, jolloin ei sitten en粐 ole niit krsimyksi tuottavia ongelmiakaan ja kaikki ihmiset hyvksyvt ja kunnioittavat sek ylisten palvelevat tt Jumalan antamaa hallitsija palvelijaa, Jeesusta Kristusta. Jonka jlkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa.

==================================================================================

Hanko 27. 12. 2003 Esko Halkosaari

Mit synti on ja tekee

Mit on synti ja mihin / miten vaikuttaa ? Sana synti tarkoittaa laittomuuden tekoa, eli rikollista tekoa ja toimintaa totuuden ja oikeuden lains粐tj粐 Jumalaa kohtaan, silloin kaikkea sit ja niit kohtaan, joita Jumalan antamat lait on s粐detty turvaamaan, varjelemaan sek elmn mahdollisuuden antamaan ja takaamaan sivistyneess ja turvallisessa ympristss. Jossa ei kenellk粐n ole oikeutta tehd / mink粐nlaista v粐ryytt ei henkist eik fyysist, eik mit粐n mik tuottaisi syyttmille pahoinvointia / tuskaa.

Eik mysk粐n sellaista mik olisi luomakunnan turmelemista ja tuhoamista. Ihmisille on annettu elmn oikeutena ainoastaan viljell ja varjella luomakuntaa, palvella rakkaudessa toisiaan, etsim粐n ja tekem粐n ainoastaan kaikkea sit, mik on kaikille hyvksi, siunaukseksi, varjelukseksi / hyvinvoinniksi, turvallisuudeksi ja turvatuksi tulevaisuudeksi.

Kaikkeen thn hyv粐n ja siunattuun on Jumala, luomakunnan luoja ja omistaja, jo luomakunnan luomisesta lhtien s粐tnyt lait ja rajat, joiden sisll pysymll ainoastaan mahdollista saavuttaa, oikeudenmukainen keskininen elm. Kaikki muu vie siit poispin eli tuhoon / kiroukseen ja sen myt mit erilaisimpiin onnettomuuksiin ja v粐riin valintoihin jotka johtavat sekasortoihin ja ristiriitoihin, petoksiin ja pettymyksiin / sotiin, kaikille vahingoksi ja krsimyksiksi, paitsi syyttmille, niille jotka Jumalaa ja Jeesusta rakastavat ja palvelevat, uskollisina Hnen sanalle ja ohjeille pysyen ja siin kaikkea hyv粐 ahkeroiden.

Jumala lhetti viel oman pyhn ainoasyntyisen poikansa maailmaan syntiuhrina, v粐ryyteen eksyneille ja langenneelle ihmiskunnalle, ett he viel syntins ja erheens tunnustamalla ja katumalla p粐sisivt uudelleen puhtaalle perustalle Hness, hnen sovintoveress粐n. Uskomalla Hneen ja hnt, sit mit Hn on sanonut ja opettanut Raamatun uudessa testamentissa ja apostolien kirjoituksissa, aina ilmestyskirjaan asti.

Koska Hn Jeesus on itse elmn ruhtinas, ja on kaikkivaltias, ja on kuningasten kuningas, jolla on mys kuoleman ja elmn ylivalta. Hn on korkein mahdollinen oikeus ja totuus, ja joka on aidon ja oikean rakkauden raameissa, eli nm ovat yht ja samaa kokonaisuutta ja olemusta Hness.

Vhinen palvelijansa Esko H.

==================================================================================

30. 12. 2003 Esko Halkosaari

Henkinen sokeus

Mit on henkinen sokeus. Ihminen joka kasvatetaan ja opetetaan kodissa ja kouluissa, omaa enimmkseen vain sen nkkulman johon on saanut opetuksen ja kasvatuksen myt valoa ja osaavat tehd niiden pohjalta yhteenvetoja joissakin asioissa, jotka ei kuitenkaan riit kuin pieneen osaan asioita, ja hengelliselle puolelle ei olenkaan.

Henkiselle puolelle ymmrryst j nkkyky saa ainoastaan Raamatun sanan, joka on totuuden sanaa ja on silloin Jumalan sanaa kautta. Ja sekin edellytt粐 uskoa, nyr粐 mielt ja pyhityst, jonka myt vasta Pyh henki alkaa saamaan sijaa ihmisen sydmess, jota kautta vasta alkaa valkeus, eli koko totuus paljastumaan ja kirkastumaan, joka on sit hengellist nkkyky, Jonka lain alaisuutteen ihmiselm on tarkoitettu ja luotu, jossa vasta voi kokea sisist rauhaa ja lepoa, henkist tyytyvisyytt ja hyv粐 oloa itsess粐n. Jota sitten tahtoo ja haluaa suositella ja osoittaa muillekin, yrittmll kaikin keinoin saada muitakin ymmrtm粐n, mist ja mit kautta se tulee, tai on saatavissa, ja mill ehdoilla.

Suurin osa ihmisist uskovat olevansa jrkevi ja tarpeeksi viisaita, vaikka eivt ymmrr henkisen puolen asioista mit粐n, joka kuitenkin olisi kaikkein trkeint kaikkien ihmisten elmss. Jotka el粐 nin suuressa pimeydess, eivtk tied eik ymmrr mihin heit vied粐n ja ohjataan, totuus on kuitenkin se, ett tmn maailman ruhtinaiden toimesta yh suurempaan sekasortoon ja syvemp粐n pimeyteen / tuhoon.

Siksi jlleen kehoitan teit arvon lukijat ottamaan tmn sanoman ja vihjeen, oman elmnne parhaaksi, vakavasti ja todesta. Sill kukaan ei pysty koskaan nit asioita tyhjksi tekem粐n eik nilt pohjaa pudottamaan, niin kuin ihmisten omilta tuulesta temmatuilta mielipiteilt. Vaikka kuinka suuret maailman ruhtinaatkin niin yrittvt vitt粐, ovat vain sanan helinit, joissa ei ole perustaa eik kantavaa pohjaa. Ja jonka historia on jo monet kerrat todistanut v粐rksi ja valheelliseksi, eli pohja on toistuvasti pettnyt heidn olettamuksiltaan ja rakennelmiltaan, ja nin todistaa ja osoittaa tmnkin pivn todellisuus. Jlleen on rakennettu niin heikolle ihmisoppi perustalle joissa ei ole huomioitu henkist puolta, eik nin ollen totuutta ja oikeutta, eik ole otettu huomioon kaikkia kanssaelji. Siksi enemmist krsii joka piv. Sill pimeydess elminen on yht trmily ja kompastelua joka sattuu ja koskee kipe粐 monella eri tavalla.

Toivottavasti edes joku ymmrt粐 ja ymmrtisi k粐nty valkeuden suuntaan, ettei en粐 tarvitsisi trmill ja krsi trmilyjen seuraamuksista, ja toisten tekemist ansoista. joita ei pimess huomaa. Jeesuksen Kristuksen nimess valistaen ja muistuttaen, Puolustaja Pyh Henki, joka Totuuden Henki / Esko H.

===================================================================================

1. 1. 2004 Esko Halkosaari

Kristityt, seurakunniksi

Eik olisi jo korkea aika uskovaisten jrjestyty Raamatullisiksi seurakunniksi, paikkakunnittain yhdisty ja alkaa toteuttamaan kytnnss apostolista seurakunta oppia ja elm粐, Kristuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi. Hyljtk粐mme siis Kristuksen opin alkeet ja niist vitteleminen, sill ne eivt rakenna Jumalan seurakuntaa, vaan repivt ja aiheuttavat jakaumia, luopumista ja hajaannusta. Itse kunkin alkaessa juoksemaan vain oman huoneensa puolesta, silloin Jumalan huonetta vastaan, joka on viel kaiken lisksi Kristukselle ja koko hnen tylle ja seurakunnalleen suureksi hpeksi. Jossa ulkopuolisetkin nkee sen ristiriidan ja rakkaudettomuuden joka niden Kristukseen uskovien eriseuraisten keskuudessa vallitsee, jotka enemmnkin lyvt toisiaan (hengellisesti) kuin rakastavat ja olisivat sanan mukaan yksimieliset, tehden tyt yhdess ja palvellen toisiaan ja lhimmisi粐n niin kuin itse粐n. Eik Jeesus Kristus, Herramme sanonut ett siit Hnen omansa tunnistetaan kun he ovat tydellisesti yht, elen keskinisess rakkaudessa ja huolenpidossa, toistensa kunnioittamisessa kilpaillen.

Ne jotka eivt tt ymmrr, eivt tunne totuutta (Jeesusta), eivtk silloin voi omata pyh粐 henke, saattavat olla kuningas Saulin kaltaisia jolta Jumala otti voitelun pois, joka kuitenkin jatkaa taisteluaan, sitten kuitenkin Jumalan voideltua, Daavidia vastaan.

Tai sitten on kysymys neitsyeist jotka lhtivt ylk粐 vastaan, joista puolet oli sellaisia jotka evt olleet ottaneet ljy omiin astioihinsa, sitten kun se, mik lampuissa oli, alkoi loppumaan ysydnn, pimeimpn hetken, lamppu alkoi himmet ljyn loppumisen myt ja siten nkyvyyden heikentyess ja kadotessa, alkoivat vaatimaan ett viisaat, jotka olivat varanneet ljy mys omiin astioihinsa antaisivat ljyst粐n mys heille, jotka olivat lhteneet matkaan luottaen siihen, ett kyll se riitt粐 mik lampuissa on, ajatellen, me olemme jo rikkaita emmek mit粐n tarvitse, lhdet粐n vain matkaan pelkst粐n armoon luottaen, nhkt muut vaivaa tekoinensa ja Jumalan mielen mukaisine murheineen, uhratkoon itsens, aikaansa ja varojansa, huolehditaan me vain siit, ett meill on tss hyv olla, pysyt粐n tss olotilassa.

Jumalan seurakunnan Herran, Jeesuksen Kristuksen nimess, muistuttaen ja kehoittaen, Esko H.

===================================================================================

2. 1. 2004 Esko Halkosaari

Miss on totuuden lhde

Mist siis viimekdess ammennetaan perimminen ja oikea totuus, eli se jolla m粐ritell粐n oikean ja v粐rn raja, ja oikeudenmukaisuus, rehellisyys, siveys, aito rakkaus, itsekkyys, mik rakentavaa, mik hajottavaa / tuhoavaa, mik saastaista ja ulkokultaista, mik puhdasta ja aitoa, ym. vastaavat.

Eli kuka voi, tai osaisi sanoa miss on se totuuden ja oikeuden perimminen lhde, jota kukaan ei voi, eik pysty v粐rksi osoittamaan. Ja milt pohjalta on oikeusoppineiden oppikirjat rakennettu tai tehty, ja mihin lhteeseen niiden pohjat ja suunta viittaa, mist tai mill niiden uskottavuus voidaan selvitt粐.

Lienee tm kyseinen ns. TOTUUDEN PALLO ihmisilt, vallanhukassa, kun on pitnyt alkaa toisiansa ja lhimmisins potkimaan, toisiaan kohtaan v粐ryytt tekem粐n ja yhdess riistjien kanssa luomakuntaa tuhoamaan. Misthn, tai keilt sit totuutta pitisi nyt alkaa per粐m粐n, keiden tai mink takana se piileskelee. Keille sen salaisuudet on uskottu ja mill ehdoilla ja / tai moraalilla mahdollista, p粐st sille lhteelle.

Misthn mahtaa johtua ettei oikeusoppineet, viranhaltijat, kansanedustajat eik hallitusmiehetk粐n tahdo tuota lhdett paljastaa, ja kirkkoherratkin siit vaikenee.

Osaisiko kukaan tmn lukijoista vastata, tai antaa vihjeit tmn kysymyksen ratkaisemiseksi ?

===================================================================================

Klikkaa kohtaa, edellinen