いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい

5. 12. 2003 Esko Halkosaari.

Suomen kansallinen eksymys

On tmn pivn todellisuutta, ja johtanut laittomuuden valtaan p粐syyn / hallitsevaan ja johtavaan asemaan, suurimmalle osalle kurjuudeksi ja onnettomuuksiksi, ja mammonan palvojien orjuuteen. Jotka riistvt, sortavat ja tuhoavat yhteist hyvinvointi pohjaa, tuhlaten ja hvitten ja saastuttaen yhteist omaisuutta kaikella mahdollisella tavalla ja viekkailla petoskonsteilla. Jumalan antaman perustuslain vastaisesti, nin kaikille vahingoksi ja tuomioksi koko kansakunnalle.

Suomen kansa, joka Jumalan sanan pohjalta tehdyll perustuslain oikeudella ja siten Jumalan armosta mahdollistavan kristillisen (oikeudenmukaisen) kansan tasavallan, jossa korkein valta on ja kuuluu kansalle, joka perustuslain mukaisesti sitoutunut noudattamaan totuutta ja oikeutta, eli Jumalan sanaan perustuvia ohjeita, menetelmi, tavoitteita (tydellisyys) kaikessa. Niin kasvatuksessa, opetuksessa, tuotannossa, palveluissa, markkinoinnissa, kuin kytksess ja siveydesskin.

Nin ollen Suomen kansa, kansana omaa kuninkaallisen vallan, joka ns. yhten perheen (yhteiskuntana ja valtakuntana) voi ja tulee valita keskuudestaan, erilaisia luotettavia vanhurskaita asiantuntija palvelijoita, ei herroina hallitsijoita. Kaikkien, koko ns. kuningasperheen yhteiseksi ja oikeudenmukaiseksi hyvinvoinniksi ja turvalliseksi turvatuksi tulevaisuudeksi, kaikille ja kaikkien jlkelisille polvesta polveen. Jossa elet粐n ja tulee el粐 toisiansa kunnioittaen ja kaikkeen hyv粐n pyrkivsti, kohteliaisuutta ja rakkautta osoittavasti, toisiaan loukkaamattomasti, niin henkisen kuin fyysisenkin olemuksen huomioon ottavasti.

Niin kuin Jumalan sanassa kehoitetaan ja joka on Jumalan tahto. Joka on kaikille, kaikkein parhaaksi mahdolliseksi turvatuksi ja turvalliseksi elmksi. Ei ole, eik tule, eik ole mahdollistakaan tulla en粐 parempia ja oikeudenmukaisempia elmn ohjeita, kuin ne Jumalan, Jeesuksen Kristuksen kautta antamat ja Hnen sanansa ja / apostolien opetuksen mukaisesti tulkintaan perustuvat, tydellisyyteen ohjaavat ja johtavat opit, ohjeet ja ehdot ovat.

Tst, niden totuuteen ja oikeuteen, Jumalan sanaan ja Hnen rakkauteen ihmisi kohtaan, perustuvien ohjeiden laiminlymisiss, on se syy kaikkeen kurjuuteen, pahoinvointiin ja onnettomuuksiin kaikkine eri muotoineen.
Ett olisikohan kansalaisten syyt hiukan mietti, miten on tullut toimittua ja mit laiminlyty ja mill seuraamuksilla. Kehoittaisin ainakin kaikkia jotka vhkin ovat mielest粐n oikeamielisi, eli vanhurskaita, alkamaan toimimaan (korkea aika) sen armon ja arvon mukaisesti, mink Suomen kansana olemme Jumalan armosta saaneet.

Ja erityisesti niit jotka Jeesus Kristus on kutsunut maailman valkeudeksi ja maan suolaksi, totuuden julkituojiksi, sokeain silmiksi, varoittajan vastuun kantajiksi, oikean, turvallisen elmn tien nyttjiksi, edellkulkijoiksi, toisistaan ja lhimmisist粐n huolta kantaviksi, Kristuksen ja Is Jumalan rakkaudella, totuutta ja oikeutta noudattaen, tydellisyyden suuntaan kulkien.

Kehoitukseksi ja haasteeksi ennen muita, vanhurskaille, totuuden tunteville, oikeuden keskitien jo lytneille.

Jeesuksen Kristuksen nimess valistaen ja muistuttaen, Esko H.

===================================================================================

8. 12. 2003 Esko Halkosaari.

Jumalan valtakunta, miten tulee

Jeesus opetti ja kehoitti opetuslapsiaan menem粐n kaikkeen maailmaan, julistamaan Hnen, eli Jumalan valtakunnan hyv粐 sanomaa kaikille luoduille, ja jotka uskovat ja ottavat sanoman vastaan kastamalla heidt Hnen nimeens, ja kehoitti sitten opettamaan heille kaikki, mit hn oli sanonut ja puhunut / julistanut. Jopa nuhdellen aikansa Jumaluus oppineita jotka olivat sulkeneet Jumalan valtakunnan ihmisilt, itse eivt olleet sislle menneet, sislle pyrkijit kuitenkin kaikin tavoin estellen. Niinkuin on asianlaita tnkin pivn. Jumalan lapsiksi itsens uskovat koittavat kaikin tavoin pysytt粐 niit jotka tahtovat eteenpin menn ja kyd sislle, yritten saada muitakin liikkeelle pyshtyneisyyden tilasta, joka on luopumusta.

Jeesus antoi meille Kristityille, eli seuraajilleen tehtvn, joka sislt粐 kaikki mit Hn oli opettanut.
Esim. olemaan maailmalle valkeutena, ja maan suolana, kehoitti julkituomaan totuutta, olemaan sokeain silmn, rakastamaan Jumalaa yli kaiken (pitmll Hnen kskyns) ja lhimmisi niin kuin itse. Kehoittti kaikkia omiaan elm粐n keskinisess rakkaudessa ja huolen pidossa, toistensa kunniottamisessa kilpaillen, elm粐n siten, ettei kukaan sano omakseen mit kenellkin on, vaan ett kaikki olisi yhteist, ja kaikista pidettisiin yhtlaista huolta, niin kuin tavallisessa perheesskin yleisesti pidet粐n, ainakin vanhurskautta noudattavissa.

Eik silloin viel enemmn Jumalan perheess Kristuksen ruumiissa, Jumalan seurakunnassa. joka on yksi ja yhteinen, jossa Jeesus Kristus tulee saada olla seurakunnan, eli ruumiinsa p粐, muut ovat muita ruumiinjseni ja p粐 olkoon se joka hallitsee, ja jota kaikkien jsenten tulee totella. Ei lainomaisesti pakosta, vaan lainalaiseksi uudesti syntymisen kautta, sisisesti kussakin, ik粐n kuin pakottavasta omasta halusta. jonka Pyh Henki kussakin vaikuttaa. jos ei sitten anna lihallisuudelle tai sielullisuudelle, tai omavanhurskaudelle valtaa, joka alkaakin sitten vet粐 v粐r粐n suuntaan, (pysyt粐n tss, tss meill on hyv olla olotilaan), joka on luopumusta, jota mys paikallaan polkeminen on.

Jeesus Kristus siis kehoitti omiaan etsim粐n ensin Hnen, eli Jumalan valtakuntaa, sanoi ett: Kaikki muukin siin ohessa teille annetaan mit elmss sitten tarvitaankin. Kehoitti pyrkim粐n tydellisyyteen, eik vain pelkst粐n uskomaan ja odottamaan, vaan odottamaan ja jouduttamaan. Varoittaen luopumuksesta ja eksyttjist, jotka saavat aikaan jakautumisia / hajaannusta, jossa nyt sitten tottelemattomuuden / valvomattomuuden seuraamuksena Kristuksen omina olemme.

Jeesus tuli maailmaan kootakseen yhdeksi hajallaan olevat Jumalan lapset. Saako Hn koota omiaan yhteen, vai haluaako joku olla vastustamassa kyseist kokoamista. Tyytyen thn nykyiseen paikallaan polkemisen ja pyshtyneisyyden tilaan, sit kaikin tavoin puolustellen, ja nin Jumalan valtakuntaan p粐sy muiltakin, pyrkien sulkemaan / estm粐n ???

Tutkikaa nyt jokainen vakavasti ja tarkasti kummalla puolella todellisuudessa on. Kristuksen kanssa kokoamassa, vai hajaannusta yllpitvien kanssa samalla puolella, ns. pysyt粐n tss, olotilassa ???

===================================================================================
10. 12. 2003 Esko Halkosaari

Valhe, v粐ryys, petos, irstaus ym.

Politiikan ja kaupallisuuden sek uskonnollisuuksien kieroudet, vallan, mammonan ja ihmiskunnian sek muiden v粐ristyneiden lihallisuuden himojen ja syntien kiroukset, ovat tuottaneet tt valtavaa sekasortoa ristiriitoineen. Kasvattaneet ja tuottaneen valtavasti kaikenlaista pahuuden hedelm粐, johon nyt koko ihmismaailma on hukkumassa ja tukehtumassa, yprist saasteineen, kuin henkisin (moraali / siveys) saastaisuuksineenkin. Valtaviin petonipunkkeri keskuksiin, yh suureneviin yhdentyen. Joissa sitten kaasunaamarit kohta kaikilla elen, auto ja muiden pommien paukkuessa, loukatessa ja surmatessa ihmisi ja rakennuksia ym.

Kaikenlaisten vkivaltatekojen ja varastamisten, ilkivaltatekojen, humala ja huumesekoilujen pelossa lapset ja vanhukset, eik kaikki muutkaan tahdo uskaltaa en粐 liikkua yksin ulkona, edes asioillaan, eik pit粐 liikuntavlineit粐n muuta kuin asunnoissaan. Aikaisemmin rikolliset laitettiin lukkojen taa, nyt joutuu rehelliset menem粐n turvalukkojen taa ja asentelemaan kaikenlaisia hlyttimi. vapaana liikkuvien rikollisten varalta. Lisn kaikenlaisten viruksien ja sairaalapakteerien vallatessa ensin sairaalat sitten varmaan muutkin asutuskeskuksien koulutus, olin ja typaikat, ehk sitten koditkin, suurten maa-alueitten autioituessa.
Kyllhn asutuskeskuksia ja kaupunkeja tarvitaan, tytyisi kuitenkin joku raja ja jrkevyys olla mukana.

Jonka thden mys valtavasti kyhyytt ja monenlaista kurjuutta toimeentulon mahdottomuutta, valtavasti sairautta, ja onnettomuuksia monenlaisia ja tasoisia. Kunkin yksiln ja yhteiskuntansa osana thn kaikkeen osallistuen ja syyllistyen, siihen mukautumalla, sit palvelemalla, sen tuotoksiin osallistumalla. Siitkin huolimatta: Vaikka on koitettu varoittaa, muistuttaa, valistaa nist pimeyden ruhtinaan petoksista / historian onnettomuus kierteest. Joihin sukupolvi toisensa jlkeen lankeaa. Kunkin yksiln tarttuen nihin pimeyden, onnettomuutta tuottaviin tuho aseisiin, ym. vastaaviin vlineisiin. Valhetta v粐ryytt vihaa ja katkeruutta ja rakkaudettomuutta osakseen saaden ja sit itsekin kylven, saaden sitten mys ajallaan niitt粐 sit kylvns, erilaisina onnettomuuksina, sodat ja muut luonnonmullistukset mukaan lukien.

Totuuden ja rakkauden, ihmisi ja koko luomakuntaa hoitavan, rakkauden ja totuuden tehoaseen, Jumalan, todellisen elmn ja totuuden perustus vaihtoehdon hyljnneen. Joka tuottaisi oikeutta / oikeudenmukaisuutta, sek sit tydellist hyvinvointia ja turvallisuutta, turvallisen tulevaisuuden, polvesta polveen taaten.

Miksi miksi, miksi yhkin viel, kolmatta vuosituhatta jlkeen Kristuksen syntymn, halutaan pysy ja el粐 tuota Aatamin aikaista lankeemuskierrett. Toistaen toistuvasti samaa virhett sukupolvesta toiseen, eli VALITAAN V陳RIN, valitaan valkeuden sijasta pimeys, totuuden sijasta valhe, oikeuden sijasta oikeudettomuus, hyvn sijasta paha, rakentavan sijasta hajottava, Jumalan sanan sijasta saatanan sanat ja opit, pahaa tuottavine menetelmineen ???

Jeesus Nasaretilaisen nimess muistuttaen, valistaen ja varoittaen, Puolustaja Pyh Henki, joka Totuuden henki / Esko H

. ==================================================================================
13. 12. 2003 Esko Halkosaari

Miksi syylliset syyllist粐 ?

Miksi ihmiset syytt粐 ja haukkuu edustajiaan jotka ovat itse valinneet ja valtuuttaneet eduskuntiin herroina hallitsijoikseen, hehn saavat vain sit mit ovat tilanneet, ja niittvt kylvns.

Sitten ne jotka eivt ole osallistuneet mieleisens edustajan puutteesta johtuen ollenkaan valitsemiseen, eik kenenk粐n valtuuttamiseen. Tllin henkil, jos ei ole ryhtynyt muihin toimenpiteisiin asian korjaamiseksi seuraavia vaaleja silmllpiten, on yhtynyt ja antanut automaattisesti valtuudet, niille jotka ovat osallistuneet ja valinneet niist vaihtoehdoista joita ainoastaan on tarjolla ollut. Ja valitsemisesta ja valtuuttamisesta sivuun jttytyess vain hyvksynyt kaikessa hiljaisuudessa valinnat jotka muut ovat tehneet, silloin hnenkin puolestaan.

Sitten se, mist voi johtua ettei ole tarjolla parempia ja oikeudenmukaisempia ja rehellisempi, totuutta kunnioittavia ja tuntevia edustaja vaihtoehtoja. Siin taas on kysymys kansakunnan Jumalattomuudesta, koska koko kansa el粐 totuutta ja oikeutta / oikeudenmukaisuutta ja lhimmis- rakkautta, vastustavaa elm粐. Joka olisi mahdollista vasta Jumalan sanan pohjalta ja mukaisesti, ja jonka kaikki, pient uskovaisten joukkoa lukuun ottamatta ovat hyljnneet. Siin on se perimminen syy ettei ole tarjolla parempia kansanedustajia. Sen taas vaikuttaa Jumalan Henki. joka ei tee v粐ryytt, vaan antaa palkan oikeudenmukaisuuden pohjalta ja mukaisesti, eli ansaidun mukaan.

Jos siis emme ole ansainneet parempia ehdokkaita, ei kai voida silloin syytt粐 oikeutta, eik edustajiakaan omista laittomuuksista, jotka ovat synti, ja silloin vihollisuutta Jumalaa ja kaikkia oikeamielisi, rehellisi, vilpittmi, eli Jumalan mielen ja tahdon mukaisia vanhurskaita kohtaan, ja jopa koko luomakuntaa ja kaikkea elm粐 kohtaan. Jotka kaikki joutuvat krsim粐n ja katselemaan tuota harjoitettua yleist laittomuutta, ja epsiveytt, moraalittomuutta, ym. ym.

Tmnkin kansan keskuudessa on Julistettu Jumalan sanaa, ties kuinka kauan. Ei vain ole saanut sijaa kansan keskuudessa ja sydmiss, laittomuus ja moraalittomuus kun on tuntunut maistuvan paremmalta, ainakin lyhyell katsannolla, pidemmll ajalla sitten saatu maistaa sen pettv粐 puolta, sit todella karvasta, josta sitten lhes kaikki SYYTT陳 JUMALAA, vaikka ovat itse syyllisi. Omien valintojensa seuraamuksista maistiaisia saaneina. Kaiken hyvn ja oikean vaihtoehdon hyljnneen, vlinpitmttmyytt niihin osoittaneena, jopa niiden tarjoajia kivitten ja herjaten, kuin Jumalan profeettoja aikoinaan, ja ikv kyll, mys uskonnollistenkin puolelta samaa kauhistusta osoittaneet, jotka sitten saavatkin suuremman ja tuskallisemman tuomion, elleivt ensi tilassa todella syvsti ja raskaasti kadu ja tunnusta v粐ri tekosiaan, ja hylk粐 niit tst eteenpin, EHK ? viel mahdollisuus saada tekonsa anteeksi, armon aika on kuitenkin loppumaisillaan, aikaa on siis ehk hyvinkin vhn. Alkaa tilintekojen ajat, jossa kukin saa ansionsa mukaan, kuka hyv粐 kuka pahaa, kukin ansionsa mukaan.

=================================================================================

16. 12. 2003 Esko Halkosaari.

Kansat tuhon tiell, pelastus ?

Kehoitamme kansalaisia jotka tahtovat k粐nty tuhon suunnasta pois, oikeaan, rakentavaan, hyvinvointia ja turvallisuutta tuovaan suuntaan, johon mahdollista p粐st ainoastaan Jumalan sanan perustalta ja mukaisesti. Eli Kristuksen Jeesuksen ja / apostolien oppien perustalta, jolloin suunta ja p粐m粐r on tydellisyys kaikessa, niin totuudessa oikeudessa / oikeudenmukaisuudessa kuin rakkaudessa ja armossakin, mys koko luomakunnan ns. viljelyss ja varjelussa.

Niit ohjeita ja oppeja noudattamalla ei ole edes madollista tehd ja el粐 siten ett olisi jotain v粐r粐, tuhoavaa, vahingollista, itsekst, riistoa, sortoa, vlinpitmttmyytt, keskinist kilpailua toistensa vahingoksi, ainoastaan toisensa kunnioittamisessa kilpailua kuuluu olla.

Ken tlle tielle haluaa: Aluksi voi alkaa lukemaan ja tutkiman Raamatun, ensiksi uuttatestamenttia, sitten katsella muualtakin, esim. sananlaskuja, sitten profeettoja, vaikka Jeremiasta eteenpin, sitten muualtakin. Mutta ennen kaikkea Uusi testamentti on nyt se, jota ennen kaikkea tulee noudattaa ja sen valossa tulkita vanhaa testamenttia. Nin yhteistyhn yhdistyen ja yhdess kohti parempaa ja turvallisempaa, ja viel, kaikkein turvallisinta ja kestvint, elmn tiet kulkemaan, joka kantaa ikuisesti.

Nyt erikoisesti nin Joulun Herran, Jeesuksen Kristuksen, syntym粐 juhlimisen aikana, tt armon ja rakkauden vaihtoehtoa lahjana tarjoten, radiosta siit muistutus lauluja kuunnellessa, ja televisiosta samoin, aiheesta katsellessa. Nin rakkaudelle ja totuudelle sydmi herkistelless ja lhimmisi粐n muistaen, niin kortein kuin lahjoinkin, tai kuka mitenkin.

Jeesuksen Kristuksen nimess, vhinen seuraajansa Esko H.

===================================================================================

18. 12. 2003 Esko Halkosaari

Kuka tarvitsee VALOA ?

Kuka tarvitsee valoa ? Sek joka on jo valkeudessa, vai se, joka on ja el粐 vielkin pimeydess, ja vailla toivoa paremmasta.
Eikhn se niin ole ett, se joka el粐 ja on pimeydess, vaikka ei hn sit edes ymmrtisi kaivata, kun on jo syntynyt pimeyteen. Eik ole sit tarpeellista valoa, jossa nkisi niin hyvin, ett osaisi vltt粐 vaarat, eksymykset, v粐rt valinnat ym. ja niiden myt myskin niiden seuraamukset, erilaiset onnettomuudet, pettymykset, yksinisyydet, jotka katkeruutta, vihaa, ym. monenlaista tuskaa tuottavat, niin yksil, perhe, ystv piiri, yhdistys, kunta, valtio, kuin maailmankin tasolla. Joihin vaikuttaa p粐osin kotikasvatus, ympristineen. Suurimman osan kuitenkin koulut, ja niiden opetus jotka tht粐 melkein poikkeuksetta vain, tmn pahan maailman ja sen systeemien palvelukseen ja siin toimimiseen ja siin jotenkuten selvimiseen. Katsomatta ja vlittmtt siit, mihin tm maailma ja sen nykysysteemit ja menetelmt, tavoitteineen perustuu. Mik on tmn kaiken tarkoitus ja perimminen tavoite, p粐m粐r.

Ihmislapsia opetetaan ja kasvatetaan elm粐n ja taistelemaan toisiaan vastaan kilpailemalla, toisiaan ja yhteist omaisuutta syden ja hirmuisesti tuhlaten, tuhoten ja turmellen (kaupallisuus ja kilpailu) tuotantoineen ja markkinoineen sek saasteineen, ja saastaisuuksineen. (moraalin / siveyden rapauttaminen).

Tm kaikki on suurta rakkaudettomuutta ja hvyttmyytt, ihmist itse粐n, toisiaan ja ennen kaikkea elmn antajaa, lahjoittajaa, kaiken luojaa ja omistajaa Pyh粐 taivaan Is粐 ja syntiuhriamme, Pyh粐 poikaansa Jeesusta Kristusta vastaan, joka hankki meille tm armotalouskauden, ett voisimme Hnen kauttaan kaikki pelastua, iankaikkiselta kadotukselta.

Tm suuri armonsa ja rakkautensa teko, ja uhri. ei vain tahdo kenellek粐n kelvata, vaikka tm armotalouskausi on ihan lopuillaan. Niin kuin kuka tahansa, joka on Raamattua ja sen ilmoituksia tulevista asioista lukenut, voi sen hyvin selvsti havaita, hiukan ymprilleen katsellen ja uutisia kuunnellen, sek lehti selaillen.

Edess on siis tilintekojen, tuomioin ja palkanmaksun aika. Kukin saa ansionsa mukaan mit on tehnyt, joko hyv粐 tai pahaa, palkakseen. Jumalan tahdon mukaan elneet saavat hyv粐, kun taas paholaisen tahdon mukaan elvt saavat sit pahaa, kuka enemmn kuka vhemmn. riippuu kuinka paljon on pahaa tehnyt.
Nyt alkaisi olla korkea aika tunnustaa ja hyljt, suuresti katuen kaikki pahuutensa, tunnustaa syntisyytens, ja syntins Pyhn Jumalan ja Jeesuksen edess. Ehk viel pieni mahdollisuus ehti mukaan, Nooan arkkia vastaavaan, pelastuksen arkiin. Kristuksen Jeesuksen seurakuntaan.

Tm olisi kaikkein paras mahdollinen joululahja kaikille, ett saisi armon pelastua, p粐st pimeydest valkeuteen, kadotuksen tielt, iankaikkiseen elm粐n ja yltkyllisyyteen jonka kristus Jeesus on luvannut ja mahdollisuuden hankkinut ja mys antanut uskovilleen. Harvassa vain on ne jotka ovat Hnen kauttaan sinne sislle kyneet.
Useimmat ovat mielistyneet thn pahaan maailmaan ja sen antimiin. Vaikka tie tydellisyyteen on viitoitettu ja ovi sinne avattu.

Siunattua Jeesuksen Kristuksen syntymn muistopivi, tn joulukuun 2003 jlkeen Jeesuksen syntymn vuodesta. Toivottaa vhinen palvelijansa Esko H.

====================================================================================

19. 12. 2003 Esko Halkosaari

Joulun valkeus, vain Jeesus.

Tn jouluna 2003 jlkeen Kristuksen Jeesuksen syntymn, josta ainakin lnsimainen ajanlaskumme alkaa, ja joka kiistattomasti todistettu, syntyneeksi, elneeksi ja kuolemasta ylsnousseeksi, ja sen jlkeen viel elvn nyttytyvksi 40 pivn ajan, ja sen jlkeen noin 500 silminnkijn edess yls otettiin, ja pilvi vei Hnet, ja enkelit ilmestyivt valkeissa vaatteissa ilmoittamaan ett, Hn on uudelleen tuleva samalla tavalla, kuin lhtikin. Ja Hn, Jeesus lupasi olla omiensa (uskoviensa) kanssa maailman loppuun asti, ja on mys ollut ja niin lupauksensa pitnyt ja on viel tnkin pivn.

Siksi on mys ajanlaskumme Hnen syntymns vuodesta alettu laskemaan, ja on uudenliiton aikaa, ei en粐 vanhanliiton, eli vain vanhantestamentin lakiliittoa. Vaan uutta, Jeesuksen meille ansaitsemaa ja omalla verell粐n hankkimaa armoaikaa, ns. lisaikaa, kaikkea ihmisten pahuutta / laittomuutta ja vkivaltaa ym. harjoittamaa, ja siit ansaitsemaansa, ihmiskunnan tuomion piv粐, (Nooan aikaista vedenpaisumus tuomiota vastaavaa) Jolloin vain Jumalaan uskovat ja Hnen tahtonsa tekevt vanhurskaat pelastuivat, (Nooan perhekunta) kaikkien Jumalattomien, Jumalaa vastustavien pahantekijiden kaikkien hukkuessa, syntiens seuraamuksena vetm粐ns kiroukseen, jonka olivat valinneet vanhurskaan Nooan varoituksista huolimatta ja vlittmtt, niihin uskomatta, vaikka nkivt ja tunsivat Hnet vanhurskaaksi, eli Jumalan tahdon tuntevaksi, ja tekevksi.

Viel tnkin pivn, olisi tarjolla tm kaikkein suurin ja arvokkain ns. Joululahja, kuka vaan tahtoisi ottaa vastaan, tunnustamalla syntisyytens, ja syntins Hnelle, joka ainoastaan voi pelastaa, ja siunata, varjella ja johdattaa todelliseen hyvinvointiin ja turvattuun turvalliseen tulevaisuuteen, siit hetkest lhtien, kun ihminen tmn kyseisen joululahjan kohdalleen hyvksyy ja vastaan ottaa. Ja joka olisi ja on, todelliseksi valkeudeksi suuressa maailmallisessa pimeydess elville ihmisille, jotka eivt tied mihin heit tmn pahan maailman ruhtinaan toimesta vied粐n jo johon ovat itse nm viejns valtuuttaneet ja keskuudestaan valinneet, 粐nestmll, tai hiljaa vain mukautumalla muiden tekemiin valintoihin.

Jospa tm joulu, saisi olla se, ihan kansallisen her粐misen alku ja valkeus, joka johtaisi monet pelastuksen turvalliseen piiriin, Jeesuksen seurakunta yhteyteen, josta vasta Elm alkaa ja kirkastuu kirkastumistaan, tydellisyyteen asti. Jossa ei mit粐n pahaa eik v粐r粐, eik virhett. Vain todellista aitoa rakkautta ja hyvinvointia, tydellisen turvallisessa suojeluksessa.

Herkistk粐 siis sydminne joulun Herran Hengelliseen sanomaan, kun radioissa soi laulut Vapahtajasta Jeesuksesta, samoin varmaan televisiossa ja lehdistiss nit asioista muistutellaan, ja varmaan uskovaisetkin niit kotien ovilla tarjoilee. Ehk myyskennellenkin, mutta kuitenkin hyvn asian puolesta, koska harvoille ilmaiseksi tarjotut ovat kelvanneet, pidetty liian halpana ja jopa tyrkyttelemisin. Hn on siis joulun todellinen valkeus, ei lumi, eik mitk粐n muut lahjat, joiden tarkoitus on vain muistuttaa Hnest, niin lahjan antajana, kuin saajaakin.

Pelastusmahdollisuutenne, SUURIN ja ARVOKKAIN mahdollinen lahjamme, vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kunniaksi ja kirkkaudeksi ja niin monelle kuin mahdollista pelastukseksi, vhinen palvelijansa Esko H.

====================================================================================

Klikkaa kohtaa, edellinen